کد خبر : 115694
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آگوست 2018 - 20:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دخترم در پتروشیمی جم روی پروژه کار می‌کند/ برخلاف ادعاها حقوق ۱۰ میلیون تومانی ندارد/ می‌خواهید بگویید من رانت‌خوارم؟ بسته هستند

دخترم در پتروشیمی جم روی پروژه کار می‌کند/ برخلاف ادعاها حقوق ۱۰ میلیون تومانی ندارد/ می‌خواهید بگویید من رانت‌خوارم؟

دخترم در پتروشیمی جم روی پروژه کار می‌کند/ برخلاف ادعاها حقوق ۱۰ میلیون تومانی ندارد/ می‌خواهید بگویید من رانت‌خوارم؟

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره وضعیت شغلی دخترش در پتروشیمی جم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از آناج، مسعود پزشکیان در نشست علنی چهارشنبه، ۱۷ مرداد ماه مجلس شورای اسلامی، در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به محتوای قسمتی از سخنان پورابراهیمی درباره “زهرا پزشکیان” ابراز داشت: مباحث مطرح شده نشانه بی‌اخلاقی و عدم تعهد است؛ دختر من در پتروشیمی جم مشغول به کار است، مدرک تحصیلی او هم لیسانس نیست بلکه فوق لیسانس است ضمن آنکه مسئولیتی در پتروشیمی جم ندارد بلکه پروژه‌ای را در آنجا در اختیار دارد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در فضای مجازی اعلام کرده بودند که ۱۰ میلیون حقوق دریافت می‌کند در حالی که حقوق او ۴ میلیون تومان است، عنوان کرد: از دانشگاه شریف، مدرک فوق لیسانس خود را دریافت کرده و در پتروشیمی جم قبل از حضور آقایان مشغول به کار بوده است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیا حرف‌های زده شده به معنای این است که من رانت خوار هستم، ادامه داد: می‌خواهند بررسی کنیم که بچه‌ها و دار و دسته آنها بیشتر در سیستم مشغول به کار هستند یا فرزندان من؟!

وی تاکید کرد: انصاف نیست که اینگونه سخنان از پشت تریبون مجلس شورای اسلامی مطرح شود.

در ادامه نیز پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از نمایندگان در هیات مدیره برخی دستگاه‌ها حضور داشته یا برخی اقوامشان را در آن جای داده‌‌اند، افزود: یک بار برای اینکه باب این موضوعات بسته شود ، آقای پزشکیان یا آقای ربیعی باید ادعاهای خود را ثابت کنند.

وی با تاکید بر اینکه در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از آقای پزشکیان شکایت خواهم کرد، تصریح کرد: متاسفانه خود آقای پزشکیان رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان بوده که این جای تاسف است.

پورابراهیمی گفت: یا باید ادعای مطرح شده درخصوص بنده اثبات شود یا در صحن علنی و در حضور نمایندگان عذرخواهی کند.

وی با بیان اینکه هر کسی ادعایی دارد باید ثابت کند افزود: ما ادعایی درخصوص آقای پزشکیان داشتیم که وی آن را تایید کرد، حال درخصوص ادعای منتسب به بنده باید ثابت کند.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به این موضوعات گفت: آقای پورابراهیمی نباید نام می برد و آقای پزشکیان نیز دفاع کرده و پاسخ هایی را ارائه کردند و جمله‌‌ای را مطرح کردند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.