کد خبر : 115660
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آگوست 2018 - 12:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دولت استراتژی برای ساماندهی بازار ندارد بسته هستند

دولت استراتژی برای ساماندهی بازار ندارد

دولت استراتژی برای ساماندهی بازار ندارد

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه قیمت‌ها در بازار مسکن و سایر بازارها روند کاهشی به خود گرفته است، گفت: دولت استراتژی مشخصی برای ساماندهی اقتصادی در پیش بگیرد.

به گزارش اهر وصال به نقل از خبرگزاری فارس، قلی الله‌قلی‌زاده با انتقاد از وضعیت بازار مسکن اظهار داشت: نبود استراتژی مشخص پیش‌بینی آینده این بازار را غیرممکن کرده است.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و بخش هوراند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بی‌برنامه‌گی آفت اقتصاد کشور شده است، افزود: متاسفانه هر چه علیه ایران با برنامه و حساب شده حرکت می‌شود، در داخل هیچ اقدام از پیش بررسی شده‌ای صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه ایران در برابر هجمه‌های استراتژیک و برنامه‌ریزی شده دشمنان هیچ برنامه‌ای را دنبال نمی‌کند، تصریح کرد: متاسفانه در شرایط فعلی کشور پیش‌بینی بازارهای مختلف از جمله مسکن سخت و حتی غیرممکن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دولت باید بسته اقتصادی مشخص برای بازار مسکن داشته باشد، گفت: این بسته باید دربرگیری بسیار داشته و به همه اقشار جامعه توجه کند.

الله‌قلی‌زاده با اشاره به وضعیت معاملات و قیمت‌ها در بازار مسکن افزود: طبق بررسی‌ها قیمت‌ها در بازار مسکن همسو با بازارهای موازی خود از جمله طلا و ارز روند کاهشی به خود گرفته است.

وی ادامه داد: دولت باید با ارائه طرح مشخص ضمن به جریان انداختن تولید مسکن حباب قیمت‌ها را نیز از بین ببرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: باید بدانیم که ادامه بی‌برنامه‌گی در بخش مسکن وضعیت اقتصادی کشور را از این نیز بدتر کرده و سایر بازارها را نیز درگیر حباب بی‌سابقه نرخ‌ها خواهد کرد، از این رو ادامه تعلل دولت به صلاح نیست.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.