کد خبر : 115568
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 جولای 2018 - 15:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنوز برخی مسئولان در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به باور نرسیده‌اند بسته هستند

هنوز برخی مسئولان در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به باور نرسیده‌اند

هنوز برخی مسئولان در جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به باور نرسیده‌اند

عضو هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در استان آذربایجان‌شرقی به‌قدری مهم است که متأسفانه این نوع نگاه در برخی مسئولان وجود ندارد.

به گزارش اهروصال؛ میر عباس خلیفه لو در نشست خبری عوامل اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر (ارسباران) با اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهار داشت: تلاش بر این است تا انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی هم‌زمان با برگزاری دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر در کنار دست‌اندرکاران و در این شهرستان مستقر شود چون این جشنواره بیش از آنچه که دیگران انتظار دارند حائز اهمیت است.
وی با اشاره به اینکه هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی برای حمایت از جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، افزود: طبیعتاً جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران برای انجمن هنرهای نمایشی استان اهمیت دارد چون این جشنواره یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی و هنری آذربایجان‌شرقی است و اگر افتخارآفرینی کند آن افتخار نصیب استان می‌شود.
عضو هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: اولین اولویت اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنرهای نمایشی آذربایجان‌شرقی این بوده تا وقتی به دیدار مدیرکل ارشاد استان می‌روند اولین پیگیری ما مسائل و مشکلات جشنواره خواهد بود.
خلیفه لو تأکید کرد: جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در استان آذربایجان‌شرقی به‌قدری مهم است که متأسفانه این نوع نگاه در برخی مسئولان وجود ندارد و هنوز به آن باوری که این جشنواره می‌تواند به ارتقاء سطح هنرهای نمایشی منجر شود نرسیده‌اند.
وی بابیان اینکه بابک نهرین هنرمند آذربایجانی پیش از آغاز دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر در شهرستان اهر نمایش اجرا می‌کند، گفت: قرار است تمامی درآمدهای حاصل از اجرای عمومی بابک نهرین صرف هزینه‌های جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران می‌شود و استقبال شهروندان اهری از این برنامه می‌تواند به تداوم و استمرار جشنواره تئاتر کمک کند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.