کد خبر : 115554
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 جولای 2018 - 9:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کمبود اعتبار مانع اصلی ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته بسته هستند

کمبود اعتبار مانع اصلی ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته

کمبود اعتبار مانع اصلی ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نبود اعتبارات لازم باعث شده تا ایجاد بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان و سایر مناطق کمتر توسعه محقق نشود.

به گزارش اهروصال؛ علی ربیعی امشب در مراسم کلنگ زنی خانه امید سالمندان شهرستان اهر در زمینی به مساحت ۱۲۷۰ متر مربع در جوار پارک فرهنگیان اهر بر ضرورت رسیدگی به معیشت و رفاه و درمان قشر بازنشسته و مستمری بگیر تأکید کرد و اظهار داشت: با اتمام این پروژه شاهد ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی به این قشر خدوم زحمتکش منطقه باشیم.

وی افزود: با توجه به نیاز منطقه برای تقویت زیرساخت‌های درمانی، درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان به تجهیزات و امکانات جدید جهت ارائه خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی مجهز می‌شود.

ربیعی گفت: متأسفانه با وجود اینکه این منطقه استحقاق ایجاد بیمارستان تأمین اجتماعی را برای ارائه خدمات به شهرستان و شهرهای همجوار دارند اما نبود اعتبارات لازم باعث شده تا ایجاد بیمارستان در این شهرستان و سایر مناطق کمتر توسعه محقق نشود.

وی گفت: متاسفانه فرهنگ مهارت آموزی در جامعه بخصوص در بین قشر جوان و خانواده‌ها ترویج نشده و باید تلاش شود در کنار تحصیل به مهارت آموزی و ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه توجه جدی شود.

این مقام مسئول تقویت کانون‌های توسعه را در راستای اشتغال و رونق اقتصادی در جوامع شهری و روستایی یک ضرورت برشمرد و بر تلاش مضاعف مسوولان ذیربط و همراهی مردم در تحقق این امر تأکید کرد.

ربیعی خاطرنشان کرد: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از فعالان عرصه تولید بخصوص در بخش روستایی و عشایری حمایت می کند و آمادگی دارد با ارائه تسهیلات کم بهره کمک حال این قشر تلاشگر و خدوم جامعه باشد.

وی گفت: با پیگیری‌های جدی نماینده مردم اهر و هریس امروز شاهد آغاز عملیات اجرای خانه سالمندان در اهر هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.