کد خبر : 115551
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 جولای 2018 - 9:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت برخورد با مدیران تعاونی مسکن متخلف/ جاده- اهر- تبریز ۱۳ ساله در حال احداث است بسته هستند

ضرورت برخورد با مدیران تعاونی مسکن متخلف/ جاده- اهر- تبریز ۱۳ ساله در حال احداث است

ضرورت برخورد با مدیران تعاونی مسکن متخلف/ جاده- اهر- تبریز ۱۳ ساله در حال احداث است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس بر ضرورت برخورد با برخی مدیران تعاونی مسکن متخلف که در این شهرستان باعث شده‌اند عده‌ای از اقشار کم درآمد جامعه بخصوص کارگران در انتظار مسکن مهر باشند رسیدگی و برخورد شود.

به گزارش اهروصال؛ بیت الله عبداللهی امشب در آئین آغاز عملیات اجرایی خانه امید اهر با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایجاد بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان اهر را خواسته اصلی مردم و مسوولان منطقه عنوان کرد.

وی گفت: با وجود بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان اهر و منطقه ارسباران انتظار داریم این خواسته به‌حق مردم منطقه در احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در این منطقه محقق شود تا افراد تحت پوشش این سازمان برای درمان به مرکز استان که در طول مسیر با خطرات متعددی از جمله تصادفات متعدد و هزینه‌های جانبی مواجه هستند مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان اهر یک منطقه‌ای مستعد برای فرشبافی و ورنی‌بافی است از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار سهمیه اختصاصی برای بیمه فرشبافی منطقه شد.

این نماینده مجلس بیکاری را یکی از معضلات و تهدیدات جدی برای شهرستان اهر برشمرد و افزود: متأسفانه نبود طرح‌های تولیدی و صنعتی اشتغالزا باعث شده جوانان این منطقه با نبود فرصت‌های اشتغال مواجه شوند که انتظار داریم با تسهیلات ویژه و حمایت از کارآفرینان، این وزارتخانه بتواند گام‌های اساسی برای تقویت زیرساخت‌های اشتغال و صنعت شهرستان بردارد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس یکی از معضلات اساسی و موانع توسعه شهرستان را جاده اهر – تبریز برشمرد و بر ضرورت انعکاس مشکلات این جاده که ۱۳ سال است عملیات اجرایی آن شروع شده و تاکنون به اتمام نرسیده است توسط جنابعالی در دولت مجدداً برای حل این مشکل مطرح و پیگیری شود.

عبدالهی بر ضرورت برخورد با برخی مدیران تعاونی مسکن متخلف که در این شهرستان باعث شده‌اند عده‌ای از اقشار کم درآمد جامعه بخصوص کارگران همچنان در انتظار مسکن مهر باشند رسیدگی و برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.