کد خبر : 115447
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 جولای 2018 - 22:18
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یازدهمین جشن زیرسایه خورشید در اهر برگزار می‌شود بسته هستند

یازدهمین جشن زیرسایه خورشید در اهر برگزار می‌شود

یازدهمین جشن زیرسایه خورشید در اهر برگزار می‌شود

امام جمعه اهر گفت: یازدهمین دوره جشن زیرسایه خورشید هم‌زمان با دهه کرامت در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله جواد حاجی‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشریح برنامه‌های دهه کرامت و یازدهمین دوره جشن زیرسایه خورشید در شهرستان اهر که با حضور خادمان حرم منور رضوی برگزار می‌شود پرداخت، اظهار داشت: امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) به تعبیر مقام معظم رهبری ولی‌نعمت ملت ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر قومی و ائمه اطهار (ع) نبودند شاید از انقلاب اسلامی هم خبری درمیان نبود، افزود: هر ساله هم‌زمان با دهه کرامت برنامه‌های مختلفی در مساجد شهرستان اهر برگزار می‌شود و به لحاظ اینکه مردم اهر مردمی مؤمن، ولایتمدار و متدین هستند هر ساله با شور و شوق خاصی از برنامه‌های این دهه مبارک استقبال می‌کنند.

امام جمعه اهر ادامه داد: چندین سال است که شهر اهر با قدوم مبارک و مطهر خادمین بزرگوار حرم امام رضا(ع) منور می‌شود موجب می‌شود تا مردم اهر با چشمانی پر از شور و شوق و اشتیاق از خادمان و پرچم مطهر حرم امام رضا(ع) استقبال کنند.

حاجی‌زاده از حضور کاروان زیرسایه خورشید هم‌زمان با سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در شهرستان اهر خبر داد، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کاروان زیرسایه خورشید ۲۷ تیرماه در جمع مردم اهر حضور می‌یابد.

وی، استقبال از کاروان زیرسایه خورشید در ورودی جاده کلیبر، حضور در گلزار شهدای دوران دفاع مقدس، دیدار با اقشار مختلف مردم در بیت امام جمعه اهر، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و محرومین، حضور جشن دهه کرامت و اجتماع مردمی در پارک شیخ شهاب‌الدین اهری از جمله برنامه‌های تدوین‌شده برای کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان اهر ذکر کرد.

امام جمعه اهر بابیان اینکه اعزام زائر اولی‌ها که عمدتاً از اقشار محروم و مستضعفان هستند به بارگاه منور رضوی از سیاست‌های تولیت آستان قدس رضوی است، گفت: یکی از سیاست‌هایی که تولیت آستان قدس رضوی آن را دنبال می‌کند تشرف محرومان به بارگاه منور رضوی است شاید این نوع سیاست در جای خود قابل‌تحسین باشد که محرومان را از زیارت بارگاه منور رضوی بهره‌مند‌ می‌سازد.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه کاروان زیرسایه خورشید با هماهنگی کمیته امداد اهر با ایتام و محرومان تحت پوشش این نهاد نیز دیدار می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور در بیمارستان باقرالعلوم، توان‌بخشی بهزیستی و زندان از دیگر برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان اهر است.

وی با قدردانی از رسانه‌های محلی، خبرگزاری‌ها و خبرنگاران به جهت انعکاس خبری مراسمات و برنامه‌های دهه کرامت، یادآور شد: توجه رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها به برنامه‌های دهه کرامت و کاروان زیرسایه خورشید در واقع نشر فرهنگ دینی و معنوی اهل‌بیت (ع) است لذا باید ما از تمامی ظرفیت‌ها در برابر تهاجم فرهنگی استکبار جهانی ایستادگی کنیم چراکه هدف اصلی دشمنان از تهاجم فرهنگی از بین بردن اعتقادات جوانان است.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.