کد خبر : 115263
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژوئن 2018 - 8:13
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بررسی مشکلات شهری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر بسته هستند

بررسی مشکلات شهری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر

بررسی مشکلات شهری در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر

جلسه علنی شورای اسلامی شهر برگزار گردید و طی این جلسه مشکلات شهر با حضور شهردار و خبرنگاران بررسی گردید.

به گزارش اهروصال؛ دکتر بهبود جعفری؛ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهر در خصوص تعدیل نیرو در شهرداری اهر اظهار داشت: این تصمیم توسط یک یا دو نفر از اعضای شورا گرفته نشده است و بر اساس نامه ای که از طرف استانداری ابلاغ شده است در شورا تصمیم گیری شد و تمامی ۷ نفر اعضای شورا رای به اجرای نامه داده اند.

وی در ادامه افزود: شورای اسلامی شهر اهر حق دخالت در این مورد را نداشته و صرفا رای به اجرای دستور استانداری داده است و طبق این دستور بایستی نیروهای استخدامی غیر ضروری در سال های ۹۶،۹۵ و ۹۴ تعدیل شوند.

البته لازم به ذکر است از این میزان افرادی که حاضر باشند در قسمت های مورد نیاز مانند فضای سبز مشغول به کار شوند می توانند به کار خود ادامه خواهند داد.

جعفری در خصوص اکرام ارباب رجوع نیز اذعان داشت: شورای شهر همیشه سعی در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهر داشته است و از این رو در جلسات علنی پذیرای مردم بوده و تمام خود را در چهارچوب اختیارات به کار می گیرد تا مشکلات همشهریان گرامی رفع گردد.

صمد علی اکبر زاده؛ رئیس شورای اسلامی شهر اهر در خصوص برخورد با مشاغل مزاحم خاطرنشان کرد: کمسیون ماده ۵۵ در شهرستان اهر تشکیل گردیده است و به زودی شاهد برخورد مناسب با مشاغلی همچون دامداری در سطح شهر خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: مشاغل مزاحم فقط شامل دامداری در سطح شهر نمی‌شود و مشاغل زیادی را شامل خواهد شد و به زودی این مشاغل مزاحم که چهره شهر را نیز خراب می‌کنند و همچنین بهداشت شهر را به خطر می اندازند برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر در خصوص برخورد با ورود فاضلاب به رودخانه‌ها عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره بهداشت محیط‌زیست با مغازه‌ها و منازلی که فاضلاب آن‌ها به داخل رودخانه می‌ریزد برخورد خواهد شد و جلوی این امر نیز گرفته می‌شود.

بهبود سعادتی در ادامه جلسات در خصوص کارهای عمرانی شهرداری خاطرنشان کرد: شهرداری باید تمامی سعی خود را در توزیع عادلانه امکانات شهرداری در تمامی محلات انجام دهد.

وی همچنین عنوان کرد: باید برای مردم ما این فرهنگ‌سازی صورت گیرد که اگر می‌خواهید خیابان‌ها و کوچه‌ها رسیدگی و آسفالت شود و شاهد پیشرفت شهر باشیم بهترین کار پرداخت به‌موقع عوارض نوسازی شهرداری است.

سعادتی در خصوص لزوم شفاف‌سازی برای مردم تصریح کرد: مردم ما بایستی از عملکرد شهرداری باخبر باشند و در سکوت عمل کردن باعث شده است برخی فکر کنند شهرداری اهر بیکار مانده و هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

راضیه عباسی معروفان در این جلسه عملکرد شهرداری را ضعیف توصیف کرده و اظهار داشت: در برخی محلات آسفالت‌ها به‌قدری تخریب‌شده است که دیگر چهره شهری خود را ازدست‌داده است.

وی همچنین در خصوص دامداری در سطح شهر اذعان داشت: عدم برخورد جدی با دامداران باعث گسترده شدن این مشکل شده است به‌نحوی‌که دیگر در پارک‌ها و فضاهای سبز ما اقدام به چرا دام‌های خود می‌کنند.

کمال امید؛ شهردار شهر اهر در پایان جلسه در خصوص افراد تعلیقی به کار گرفته نشده اظهارداشت : از این افراد در خصوص کار در فضای سبز شهرداری دعوت به کار شده است ولی هیچکدام از آنها حاضر به این کار نیستند و در بخش هایی تقاضای کار دارند که امکان پذیر نمی باشد و در آن قسمت ها نیازی به نیرو نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.