کد خبر : 115033
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 31 می 2018 - 16:55
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیت الله حاجی زاده: همه مردم می توانند در حد و اندازه خود خیر باشند / دکتر نیرپور:خیرین کمک کنند تا بیماران جز بیماری مشکل دیگری نداشته باشند بسته هستند

آیت الله حاجی زاده: همه مردم می توانند در حد و اندازه خود خیر باشند / دکتر نیرپور:خیرین کمک کنند تا بیماران جز بیماری مشکل دیگری نداشته باشند

آیت الله حاجی زاده: همه مردم می توانند در حد و اندازه خود خیر باشند / دکتر نیرپور:خیرین کمک کنند تا بیماران جز بیماری مشکل دیگری نداشته باشند

با حضور خیرین، اولین مجمع خیرین سلامت بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر برگزار شد.

به گزارش اهروصال، “فرماندار” شهرستان اهر در این مراسم که شامگاه دیروز برگزار شد؛ با اشاره به درخشان بودن کارنامه خیرین سلامت منطقه
قره داغ گفت: خیرین این منطقه درکارهای خیر پیشرو هستند و این نشان دهنده روحیه معنوی والای مردم منطقه است.
“محمودی” با اشاره به افتتاح های حوزه سلامت شهرستان در دهه فجرامسال افزود: اکثر طرح های افتتاح شده از جمله زمین مرکز سلامت ورگهان و چلب وردی توسط خیرین اهداء شده بود.
“امام جمعه “اهر نیز در این مراسم گفت: همه مردم می توانند در حد و اندازه خود خیر باشند و از داشته هایی که در اختیار دارند به هم نوعانشان انفاق کنند.
“آیت الله حاجی زاده” با اشاره به خدمات دولت در حوزه سلامت گفت: در سال های اخیر کارهای خوبی در این راستا انجام شده ولی متناسب با نیاز مردم نیست و باید بیش از این به حوزه سلامت توجه شود.
“سرپرست شبکه بهداشت و درمان” شهرستان اهر هم ضمن قدردانی از حضور خیران شهرستان در این مجمع گفت: تشکیل موسسه خیریه سلامت بیمارستان باقرالعلوم اهر یک اتفاق بسیار مهم در حوزه سلامت شهرستان و منطقه بوده و لازم است هر کس در حد و اندازه خود از این موسسه حمایت کند.
دکتر”نیرپور” افزود: انتظار می رود؛ این موسسه بتواند در کنار شبکه بهداشت و درمان بخشی از نیازهای مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را حل کند.
وی همچنین از مردم خیرخواه منطقه قره داغ خواست ؛ کمک کنند تا افراد بیمار جز درد و آلام بیماری مشکل دیکری نداشته باشند.
گفتنی است : در این مراسم بیش از ۳۳۰ میلیون ریال وجه نقد و یک قطعه زمین ۲۰۰ متری به موسسه خیریه بیمارستان باقرالعلوم اهر توسط خیرین اهری اهداء شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.