کد خبر : 114877
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 24 می 2018 - 23:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بخشی از مطالبات سال ۹۶ مراکز و موسسات درمانی شهرستان اهر پرداخت گردیده است بسته هستند

بخشی از مطالبات سال ۹۶ مراکز و موسسات درمانی شهرستان اهر پرداخت گردیده است

بخشی از مطالبات سال ۹۶ مراکز و موسسات درمانی شهرستان اهر پرداخت گردیده است

حسین پور بابیان اینکه بخشی از مطالبات سال ۹۶ مراکز و مؤسسات درمانی پرداخت‌شده است گفت مطالبات بیمارستان‌های دولتی معادل خرداد‌ماه ۹۶، پزشکان و پاراکلینیک تا مرداد ۹۶ و داروخانه‌های طرف قرارداد تا دی ۹۶ پرداخت‌شده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهروصال بابیان اینکه کلیه مراکز و مؤسسات درمانی شهرستان طرف قرارداد این اداره هستند اضافه نمود تعداد ۸۴ مرکز درمانی فعال در سطح شهرستان طرف قرارداد این اداره بوده و به بیمه‌شدگان عزیز شهرستان خدمات درمانی ارائه می‌دهند.
حسین پور بابیان اینکه بخشی از مطالبات سال ۹۶ نیز پرداخت گردیده، گفت مطالبات بیمارستان‌های دولتی معادل خرداد‌ماه ۹۶، پزشکان و پاراکلینیک تا مرداد ۹۶ و داروخانه‌های طرف قرارداد تا دی ۹۶ پرداخت‌شده است.
وی میزان پرداختی از بابت این مطالبات را بالغ‌بر ۷۲ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود از بابت هزینه سرانه روستاییان عزیز منطقه نیز نزدیک به ۳۷ میلیارد ریال تا اسفند ۹۶ به شبکه بهداشت و درمان شهرستان پرداخت گردیده است.
حسین پور جمعیت بیمه‌شده شهرستان را به انضمام جمعیت شهر هوراند ۹۴۳۲۸ نفر اعلام کرد که نزدیک به ۶۲ درصد جمعیت را شامل می‌شود.
ریس اداره بیمه سلامت شهرستان اهر مدیریت منابع و استحقاق سنجی از بیمه‌شدگان را جزو اولویت‌های سازمان بیمه سلامت عنوان کرد و افزود با توجه به کاهش بودجه سازمان در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته در سال ۹۷ بخش عمده برنامه‌های راهبردی سازمان بیمه سلامت مدیریت منابع و کنترل هزینه‌های اضافی خواهد بود. کنترل هزینه به معنای کاهش و یا محدود کردن خدمات به بیمه‌شدگان نیست بلکه سازمان به دنبال گسترش و ارتقای کمی و کیفی خدمات خواهد بود.
حسین پور بابیان اینکه نظارت هدفمند و مستمر بر مراکز و مؤسسات درمانی به‌منظور ارائه خدمات درمانی بهتر و باکیفیت‌تر به بیمه‌شدگان و همچنین توانمندسازی بیمه‌شدگان با آگاه‌سازی آنان از قوانین و مقررات بیمه‌ای از دیگر اهداف سازمان بیمه سلامت است از بیمه‌شدگان سازمان خواست در اجرای این هدف و لزوم بهبود مستمر ارائه خدمات درمانی نقطه نظرات و پیشنهاد‌ها و انتقادات خود را به این اداره ارائه نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.