کد خبر : 114783
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 می 2018 - 21:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گشت های امر به معروف و نهی از منکر در اهر راه اندازی می شود / نباید حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شود بسته هستند

گشت های امر به معروف و نهی از منکر در اهر راه اندازی می شود / نباید حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شود

گشت های امر به معروف و نهی از منکر در اهر راه اندازی می شود / نباید حرمت ماه مبارک رمضان شکسته شود

سرهنگ ایمانی اظهار داشت: بیمارانی که به دلیل بیماری نمی‌توانند روزه‌بگیرند تنها در اماکن خصوصی مانند منزل خویش مجاز به خوردن و آشامیدن هستند و به هیچ بهانه‌ای نمی‌توانند در اماکن عمومی حرمت ماه رمضان را بشکنند.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر؛ در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان اهر؛ اظهار داشت: امیدواریم شاهد ماهی مبارک و پربرکت باشیم.

وی در ادامه افزود: بیمارانی که به دلیل بیماری نمی‌توانند روزه‌بگیرند تنها در اماکن خصوصی مانند منزل خویش مجاز به خوردن و آشامیدن هستند و به هیچ بهانه‌ای نمی‌توانند در اماکن عمومی حرمت ماه رمضان را بشکنند.

وی در خصوص گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در طول ماه مبارک رمضان گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر با همکاری سپاه و بسیج در کنار گشت‌های نیروی انتظامی به فعالیت خواهد پرداخت تا فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر به‌خوبی انجام گیرد و شاهد فضایی معنوی در شهرستان باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه اهر اظهار داشت: کارت ضابطین برای اعضای ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر صادرشده است و در طول ماه مبارک رمضان در سطح شهر اهر با حضور علما و اعضای ستاد گشت‌های امربه‌معروف و نهی از منکر راه‌اندازی خواهد شد.

وی در خصوص توطئه دشمن برای براندازی اسلام و ایجاد تفرقه اذعان داشت: دشمن با ایجاد شبهه‌هایی بخصوص در ماه مبارک رمضان باعث ایجاد تفرقه می‌شود و همچنین سعی دارد به اسلام ضربه بزند ولی باروی کار آمدن انقلاب اسلامی اسلام به اوج اقتدار خود رسیده است و اکنون باید قدردان این انقلاب باشیم و در این ایام ماه مبارک نیز نگذاریم حرمت این ماه شکسته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.