کد خبر : 114780
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 17 می 2018 - 16:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مهمترین مشکل جوانان منطقه ما بیکاری است بسته هستند

مهمترین مشکل جوانان منطقه ما بیکاری است

مهمترین مشکل جوانان منطقه ما بیکاری است

امام جمعه اهر یکی از موانع توسعه منطقه را نبود فرصت‌های کارآفرینی و مراکز تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکل همه ما وظیفه داریم از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و زمینه رغبت آنها را برای سرمایه‌گذاری در شهرستان فراهم کنیم.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی پروژه گردشگری هتل پنج ستاره اهر با اشاره به رشد بالای بیکاری شهرستان، خواستار تلاش بیشتر و حمایت جدی از سرمایه‌گذاران برای حل مشکلات اشتغال جوانان شد.

وی، یکی از موانع توسعه این منطقه را نبود فرصت‌های کارآفرینی و مراکز تولیدی و صنعتی عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکل همه ما وظیفه داریم از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و زمینه رغبت آنها را برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم کنیم.

حاجی‌زاده افزود: متأسفانه بیشتر مراجعات مردمی و خانواده‌ها به دفتر امام جمعه مشکل بیکاری جوانان‌ است که در این زمینه همه باید کمک کنیم و از انسان‌های خدوم و شایسته و تلاشگری مثل مهندس رضا مقیمی که با همت خود موجب شده جمعی از جوانان منطقه در این شهرستان مشغول کار شوند، قدردانشان هستیم.

وی، بزرگ‌ترین خدمت به نظام و انقلاب اسلامی را خدمت برای کمک به اشتغال منطقه و جذب جوانان در طرح‌های تولیدی عنوان کرد و گفت: انسان‌هایی مثل مهندس مقیمی با احسان و نیکوکاری و کارهای خداپسندانه گامی عملی برای خدمت به اشتغال منطقه برداشته است.

در پایان، عملیات اجرایی هتل پنج ستاره اهر در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر و بازیربنایی ۱۳ هزار مترمربع، با اعتبار پیش‌بینی قریب به ۴۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.