کد خبر : 114778
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 می 2018 - 21:07
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ایجاد صندوق های قرض الحسنه در مساجد / با جذب ۱۰ درصد مردم می توان انقلاب را از آسیب ها حفظ کرد بسته هستند

ایجاد صندوق های قرض الحسنه در مساجد / با جذب ۱۰ درصد مردم می توان انقلاب را از آسیب ها حفظ کرد

ایجاد صندوق های قرض الحسنه در مساجد / با جذب ۱۰ درصد مردم می توان انقلاب را از آسیب ها حفظ کرد

سرهنگ ایمانی اظهار داشت: علی‌رغم دسیسه‌های دشمن درصورتی‌که بتوانیم ۱۰ درصد بسیجی مخلص را تربیت کنیم انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دچار آسیب نمی‌شود.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر در همایش ارکان نظام تربیتی شجره طیبه صالحین؛ اظهار داشت: وظیفه ما ساماندهی ۱۰ درصد از جمعیت کشور در تمامی اقشار است به‌گونه‌ای که در تمامی اقشار به جذب نیرو پرداخته و در طرح شهید حججی ۸ میلیون نیروی بسیجی مخلص را تربیت‌کرده و ساماندهی کنیم.

علی‌رغم دسیسه‌های دشمن درصورتی‌که بتوانیم ۱۰ درصد بسیجی مخلص را تربیت کنیم انقلاب اسلامی هیچ‌گاه دچار آسیب نمی‌شود.

همچنین هدف ما از طرح شهید بهنام محمدی جذب جوانان بخصوص دانش آموزان در بدنه بسیج است و همچنین ایجاد مثلث کانون – مدرسه و مسجد در راستای تحقق اهداف این طرح می‌باشد.

وی در ادامه افزود: در راستای تحول درونی بسیج باید گام‌هایی برداشته شود که باعث تأثیرگذاری مثبت بیرون بر روی جوانان شود.

وی اذعان داشت: مأموریت‌های بسیج برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و برای همین در صورت اجرای درست اثربخشی خوبی در جامعه خواهد داشت.

سرهنگ ایمانی در خصوص مأموریت بسیج خاطرنشان کرد: بر اساس آمار و گزارش‌هایی که در خصوص معضلات و آسیب‌های اجتماعی علی‌الخصوص نقاط آلوده شهر به دست مقام معظم رهبری رسیده و از این ۵ نگرانی که در این گزارش‌ها مطرح‌شده بود ۲ مأموریت‌ها را به بسیج واگذار کرده‌اند که این ۲ عبارت‌اند از اعتیاد و طلاق.

وقتی ما مأموریت‌های خود را از دستان مقام معظم رهبری دریافت می‌کنیم باید احساس مسئولیتمان چندین برابر باشد.

وی در خصوص دلایل طلاق تصریح کرد: بر اساس آمارهای حاصله بیشترین دلیل طلاق در خانواده‌ها که چیزی حدود ۲۵% را شامل می‌شود، اعتیاد است.

وی در خصوص راه‌های موفقیت در این مأموریت‌ها عنوان کرد: برای موفقیت در این مأموریت‌ها بایستی سرگروه‌های ما متربی های خوبی تربیت کنند که این امر در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین باید اتفاق بیفتد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در خصوص صندوق قرض‌الحسنه محله محور اذعان داشت: در شهرستان اهر تا پایان سال ۹۶ تعداد ۸ صندوق راه‌اندازی شده است که امر دریافت وام قرض‌الحسنه را برای بسیجیان و اهالی مسجد آسان نموده است و همچنین ۸ صندوق دیگر در حال راه‌اندازی می‌باشد که تمام این برنامه‌ها مسجد محور می‌باشند و سعی در تحقق این حرف امام خامنه‌ای (مدظله) داریم که فرموده‌اند: مسجد سنگر است و سنگرها را باید حفظ نمود.

وی در خصوص شرایط دریافت وام خاطرنشان کرد: برای وام گرفتن از این صندوق‌ها چیزی لازم نیست جز عضویت در صندوق و هرکسی در حد توان خود عضو صندوق شده و با توجه به اولویت افراد وام به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

سرهنگ ایمانی در خصوص گشت‌های بسیجی محله محور عنوان کرد: در جهت اثربخشی بیشتر گشت‌های بسیجی محله محور راه‌اندازی می‌شود که این نیز بر اساس خواسته‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله) می‌باشد.

همچنین طرح‌ها و گروه‌های جهادی شکل می‌گیرند و هر حلقه‌ای که مایل باشد در محرومیت‌زدایی شرکت کند با حوزه و پایگاه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد تا عرصه‌ها شناسایی شود.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان عنوان کرد: برنامه آخر و مهم ما طرح جهادگران سلامت است که با محوریت کانون بسیج پزشکان صورت گرفته و در این میان عده‌ای از پزشکان که آمادگی همکاری دارند برای فعالیت در قالب حلقه‌های جامعه پزشکی برای خدمت به مردم حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.