کد خبر : 114649
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 می 2018 - 21:16
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سپاه از همان ابتدا نیروی عقیدتی سیاسی و مکتبی بوده است بسته هستند

سپاه از همان ابتدا نیروی عقیدتی سیاسی و مکتبی بوده است

سپاه از همان ابتدا نیروی عقیدتی سیاسی و مکتبی بوده است

حجت الاسلام ممی زاده اظهار داشت: هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سپاه در باطن یک مجموعه عقیدتی و سیاسی است و بعدها بعد نظامی به خود گرفت.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام ممی زاده؛ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سپاه در باطن یک مجموعه عقیدتی و سیاسی است و بعدها بعد نظامی به خود گرفت.

وی در ادامه افزود: بعد از فرمان امام (ره) برای تشکیل سپاه ابتدا یک مجموعه عقیدتی سیاسی تشکیل یافت و بعدها با شروع ۸ سال دفاع مقدس بعد نظامی نیز به خود گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در سایه سایر نهادهای فرهنگی، کارهای فرهنگی نیز انجام می‌دهد تا میدان را در جنگ نرم با دشمن خالی نگذارد.

عقیدتی سیاسی نیز در سپاه مهم بوده و هست زیرا سپاه یک نیروی مکتبی است و یکی از وظایف آن تربیت نیروی مکتبی است که این وظیفه را سپاه به نحو احسن انجام می‌دهد.

وی در پایان در خصوص شهید مطهری اذعان داشت: شهید مطهری یک عالم به‌روز بود که به بسیاری از شبهات به‌روز دشمن پاسخ می‌داد و اکنون نیز بعد از گذشت سال‌های بسیار کتاب‌های این عالم بزرگوار می‌تواند پاسخگوی بسیاری از شبهات باشد.

 

انتهای پیام/

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.