کد خبر : 114606
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 1 می 2018 - 17:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دُم خروس ملی گرایی در اهر بیرون زده است! بسته هستند

دُم خروس ملی گرایی در اهر بیرون زده است!

دُم خروس ملی گرایی در اهر بیرون زده است!

مطالعه تاریخ معاصر نشان می دهد که ملی گرایی و ملی گراها در مقاطع مختلف تاریخی رفتار یکسان و مشابهی از خود نشان داده اند.

دکتر مرتضی حسن پور در اهروصال نوشت؛

مطالعه تاریخ معاصر نشان می دهد که ملی گرایی و ملی گراها در مقاطع مختلف تاریخی رفتار یکسان و مشابهی از خود نشان داده اند. در قضایای نهضت مشروطیت، کودتای ۲۸ مرداد و نیز انقلاب اسلامی، ملی گراها با وجود سر دادن شعارهای دهان پرکن اما پوچ، همواره برخلاف منافع ملی حرکت کرده اند.

در جریان دفاع مقدس و و تحمیل جنگ نابرابر نیز مدعیان وطن پرستی، تا ستون پنجمی دشمن بعثی پیش رفتند و با تحلیل های نادرست خود جبهه های جنگ را تضعیف و دل مردم را در پشت جبهه خالی می نمودند. نهیب امام خمینی (ره) به این جماعت هرگز از خاطرها محو نخواهد شد.

در سال های اخیر که جنگ های نیابتی در خاورمیانه شعله ور گردید و دشمنان این مرز و بوم، نقشه های شومی برای میهن اسلامی کشید با تدابیر مسئولان نظام و برای دور کردن خطر از مرزهای ایران، مدافعین حرم کیلومترها دور با دشمن بی رحم درگیر شدند. اما این تصمیم معقول و منطقی توسط مدعیان ملی گرائی به صورت اشکار و یا پنهان مورد هجمه و طعنه قرار گرفت.

استدلال غلط ملی گراها در اوائل انقلاب این بود که ما اسلام را برای ایران می خواهیم اما امام (ره) ایران را برای اسلام می خواهد. در حالی که یک تلازم و وابستگی واقعی بین این دو موضوع وجود دارد که ملی گراها آن را نادیده می گرفتند. و دقیقا همان استدلال در زمان کنونی به این شکل در آمد که ” نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران “!

این افراد یا از درک و فهم نقشه دشمن عاجز هستند و یا اینکه عامدانه می خواهند با بدخواهان ایران همنوا شوند. ملی گراها این کج فهمی و یا عناد خود را حتی در حوزه ی فیلم های مربوط به مدافعان حرم نیز نشان می دهند. ورود برخی از کارگردانان و یا موسسات فرهنگی برای تهیه و ساخت فیلم هایی با محوریت ” مقاومت اسلامی ” با نیش و کنایه این افراد مواجه شده است. گرچه در طی مدت هفت سالی که از مجاهدت گمنامانه ی مدافعین حرم می گذرد رسانه های فرهنگی ورود مناسبی به این مقوله نداشته اند اما همین فعالیت اندکی هم که توسط رسانه اوج صورت گرفت با هجمه های شرم آوری مواجه شد.

عده ای با یادداشت های تهوع آور، حقد و کینه ذاتی خود را بروز دادند. تفکرات مسموم خویش را آشکار نموده و با زبونی هر چه تمام و با توسل به بهانه های بنی اسرائیلی، فیلم های تولید شده را آماج حملات بی رحمانه خود قرار دادند. اکران نوروزی برای فیلم های سینمایی یک سنت دیرین در سینمای ایران محسوب می شود اما این طیف تیزر تبلیغاتی ” به وقت شام ” را برنتافته و آن را موجب از بین رفتن آرامش خانواده های ایرانی معرفی کردند و نوشتند که روزی پانصد بار مجبور بودند از سوی ” مثلا داعشی ” با جمله معروف ” چیطوری؟ ایرانی ! ” احوالپرسی شوند!! این نتیجه گیری عجیب و غریب فقط از یک ذهن بیمار و تفکر خطرناک نشات می گیرد و گرنه کیست که نداند تبلیغات یک فیلم سینمایی امری عادی و طبیعی می باشد. وانگهی اگر طبق ادعاهای قبلی این گروه که می گفتند صدا و سیما مخاطبان خود را از دست داده و مردم آن را نمی بینند پس دیگر چرا از پخش شدن تیزر به وقت شام مکدّر شده و دایه مهربانتر از مادر برای ملت گردیده اند؟!

این افراد و نشریات، سریال پایتخت را نیز به دلیل پرداختن به ایثارگری های مدافعان حرم و نشان دادن وحشی گری های داعش، از تیرهای مسموم خویش بی نصیب نگذاشتند. این جریان با تحلیل های صد مَن یک غاز می خواهد به ملت القاء نماید که هدف نهایی داعش، ایران نبوده است و جانفشانی های مدافعین این مرزو بوم در سوریه و عراق بی ارزش بوده است!

وقتی که روسای جمهور آمریکا علنا اعتراف می کنند که داعش و سایر گروه های تروریستی، ساخته و پرداخته آنها بوده و هدف نهایی نیز انداختن تکفیری ها به جان ایران می باشد این افراد با چه رویی به نام ملی گرایی دشمنان ایران و اسلام را تطهیر می کنند؟! اگر همین سریال پایتخت ۵، با همان لودگی های ادعایی، به سوریه ختم نمی شد آیا همین جریان آن را تعریف و تمجید نمی نمود؟ و مگر این اشخاص، همین لودگی ها و رقص ها را در همین اهرِ خودمان با نام فرهنگ و هنر فاخر به خورد مردم نمی دهند؟ چرا استاندارد این دوستان در زمینه فرهنگ و هنر ، دوگانه می باشد؟

وقاحت را تا این حدّ رسانیده اند که شکست داعش و سایر تروریست های مورد حمایت غرب از سوی  این جماعت تحمل نمی شود و به بهانه ی اینکه داعش تمام شده است انتظار دارند که دیگر نباید چنین فیلم هایی تهیه و پخش شود! و از همه بدتر اینگونه فیلم ها را وابسته و شعاری معرفی می کنند!! با استدلالِ این معاندین، اینکه  کشورهای غربی در مورد جنگ جهانی دوم که صد سال پیش اتفاق افتاده فیلم سینمایی می سازند پس کاری عبث، عقب مانده، غیر ضروری و شعاری کرده اند!

این افراد و نشریات، خوب است بدانند که دُم خروس شان خیلی وقت است که بیرون زده است و قسم حضرت عباس شان در پیشگاه ملت ارزشی ندارد و دَم زدن آنها از شهداء و وطن پرستی دروغ و فریبی بیش نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.