کد خبر : 114558
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 آوریل 2018 - 21:01
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ۴۱ معدن در شهرستان اهر شناسایی شده است بسته هستند

۴۱ معدن در شهرستان اهر شناسایی شده است

۴۱ معدن در شهرستان اهر شناسایی شده است

زاهد محمودی اظهار داشت: هم اکنون ۴۱ معدن در شهرستان اهر شناسایی شده است و یکی از محورهای اشتغال‌زایی شهرستان اهر است.

به گزارش اهروصال، زاهد محمودی؛ فرماندار اهر ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امیری، نماینده ویژه دولت برگزار شد، شهرستان اهر را به جهت قابلیت‌های ویژه در حوزه‌های مختلف کشاورزی، گردشگری، معادن و صنایع تبدیلی نیازمند مساعدت‌های ویژه دولت دانست.

وی، از فعالیت ۱۸ معدن در شهرستان اهر خبرداد و گفت: هم اکنون ۴۱ معدن در شهرستان اهر شناسایی شده است و یکی از محورهای اشتغال‌زایی شهرستان اهر است.

محمودی، به قابلیت‌های شهرستان اهر در زمینه‌های کشاورزی، دامداری و صنایع تبدیلی نیز اشاره کرد و افزود: اقدامات اساسی در این زمینه در دولت تدبیر و امید صورت گرفته و تلاش داریم در قالب سند تدبیر و توسعه که در قالب پنج هسته کلیدی شامل کشاورزی، معدن، گردشگری ، صنایع تبدیلی و دامداری تهیه و تدوین شده، اقدامات زیربنایی برای توسعه این بخش‌ها انجام دهیم.

فرماندار اهر با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی، اجتماعی و تاریخی اهر، این شهرستان را یکی از مراکز منطقه ارسباران برشمرد که با حمایت‌های همه جانبه خود با برنامه‌ریزی‌های دولت و حضور پرشور در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، در اکثر زمینه‌ها منشاء خیر و برکت برای شهرستان و کمک حال مسؤولان بوده‌ است.

محمودی در بخش دیگر سخنان خود، این شهرستان را مهد ادب، عرفان و هنر عنوان کرد که در طول تاریخ انسان‌های توانمند و شایسته‌ای از جمله آنها ده‌ها عالم و دانشمند و چهره‌های برجسته کشوری که در دوران خدمت خود منشاء خدمات ماندگار در سطح استان و کشور بوده‌اند، تربیت کرده است.

این مقام مسؤول برخی خواسته‌های عمومی شهرستان را تکمیل بزرگراه اهر – تبریز، کمک به کشاورزان خسارت دیده، تقویت زیرساخت‌های ورزشی، درمانی، آموزشی، صنعتی و کشاورزی عنوان کرد و خواستار حمایت ویژه دولت از این منطقه مستعد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.