کد خبر : 114556
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 آوریل 2018 - 20:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جاده اهر – تبریز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است بسته هستند

جاده اهر – تبریز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

جاده اهر – تبریز نیازمند توجه بیشتر مسئولان است

از زمانی که من مسؤولیت امامت جمعه این شهرستان را به عهده دارم، مردم ولایت‌مدار شهرستان با مشکلات ارتباطات جاده‌ای به خصوص تصادفات متعدد در جاده اهر – تبریز مواجه هستند که تاکنون اقدامات جدی برای اتمام آن صورت نگرفته است.

به گزارش اهروصال، آیت الله حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر معضل بیکاری را یکی از مشکلات گریبانگیر مردم این منطقه به خصوص جوانان عنوان کرد و خواستار تدبیر ویژه دولتمردان در این خصوص شد.

وی، به کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر – تبریز نیز اشاره کرد و گفت: از زمانی که من مسؤولیت امامت جمعه این شهرستان را به عهده دارم، مردم ولایت‌مدار شهرستان با مشکلات ارتباطات جاده‌ای به خصوص تصادفات متعدد در جاده اهر – تبریز مواجه هستند که تاکنون اقدامات جدی برای اتمام آن صورت نگرفته و انتظار داریم امسال وعده‌های مسؤولان محقق شود و این پروژه به اتمام برسد.

حاجی‌زاده، به دیگر مشکل این شهرستان نیز گریزی زد و گفت: سرمازدگی باعث شد دسترنج باغداران به کلی از بین برود و این عزیزان زحمت‌کش با مشکل جدی مواجه شوند که امیدوارم دولت و مجلس در این خصوص تدبیر لازم را انجام دهند.

امام جمعه اهر، این شهرستان را یکی از شهرهای فرهنگی و تاریخی استان برشمرد و افزود: خوشبختانه تعامل ویژه مسؤولان شهرستان در زمینه‌های مختلف باعث شده که در کارهای عمومی در بین مسؤولان برای پیگیری امور شهرستان و کمک به حل مشکلات مختلف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی وحدت رویه وجود داشته باشد.

وی، مردم این شهرستان را مردمی وفادار به نظام و انقلاب عنوان کرد که در تمام صحنه‌های انقلاب نقش بی‌بدیل خود را ایفاء کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.