کد خبر : 114532
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آوریل 2018 - 19:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن در صدد تهاجم فرهنگی و از بین بردن حرمت ها و قداست ها است بسته هستند

دشمن در صدد تهاجم فرهنگی و از بین بردن حرمت ها و قداست ها است

دشمن در صدد تهاجم فرهنگی و از بین بردن حرمت ها و قداست ها است

بخشی از هدف دشمنان ریش سفیدان ما هستند. دشمن قصد دارد تا حرمت ها و قداست ها را از بین ببرد و در این راستا به ولایت، مراجع، روحانیت و ریش سفیدان را مورد تهاجم قرار داده است.

به گزارش اهروصال؛ حجت الاسلام سید رضا رضوی؛ امام جمعه بستان آباد؛ در سومین بزرگداشت روز شهرستان اهر اظهار داشت: دیار ارسباران عالم پرور و پر برکت است. این خطه از دیرباز قهرمانان زیادی را به جامعه ایران تحویل داده است و یکی از آنان آیت الله العظمی شیخ احمد آقا اهری بود.

وی در ادامه مطرح کرد: تجلیل از اشخاص پر فضیلتی مانند آیت الله العظمی شیخ احمد آقا اهری با یک مراسم امکان پذیر نیست. این مراسم نیز فرصتی برای معرفی شخصیت های فرهنگی شهرستان اهر است.

وی خاطرنشان کرد: در این اوضاع که آشفته تهاجم فرهنگی، امواج فتنه و فساد همه جا را گرفته است و جوانان ما در خطر هستند اینگونه مراسم باعث الگو سازی برای جوانان ما می شود.

امام جمعه بستان آباد اذعان داشت: آیت الله اهری با گذراندن تحصیلات حوزوی به وزنه ای در منطقه تبدیل شده بود. تجلیل از این مقام والا مانند تجلیل از معصومین و اولیا است.

نظام جمهوری اسلامی ایران امروزه علاوه بر تمامی این کینه توزی ها و دشمنی ها توانسته سر بلند کند.

حجت الاسلام رضوی در پایان خاطرنشان کرد: بخشی از هدف دشمنان ریش سفیدان ما هستند. دشمن قصد دارد تا حرمت ها و قداست ها را از بین ببرد و در این راستا به ولایت، مراجع، روحانیت و ریش سفیدان را مورد تهاجم قرار داده است.

انتها پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.