کد خبر : 114472
تاریخ انتشار : جمعه 20 آوریل 2018 - 12:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خسارت پرداختی بیمه به باغداران بسیار ناچیز است / جلب اعتماد عمومی مردم به نظام از وظایف مسئولان است بسته هستند

خسارت پرداختی بیمه به باغداران بسیار ناچیز است / جلب اعتماد عمومی مردم به نظام از وظایف مسئولان است

خسارت پرداختی بیمه به باغداران بسیار ناچیز است / جلب اعتماد عمومی مردم به نظام از وظایف مسئولان است

زاهد محمودی اظهار داشت: انتظار داریم دولت و مسئولان ذیربط با ارائه راهکارهای لازم در قبال خسارات وارده نسبت به استمهال و تمدید وام دریافتی و پرداخت وام معیشتی ،حداقل قسمتی از دغدغه های باغداران اهری را مرتفع کنند.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر ظهر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر خسارت‌های پرداختی صندوق بیمه محصولات کشاورزی را در مقابل خسارت وارده به کشاورزان در حوادث مختلف بسیار ناچیز عنوان کرد و خواستار تجدید نظر در میزان مبالغ پرداختی برای خسارت‌ها و افزایش اشل پرداخت خسارت‌ها شد.

وی گفت: متاسفانه پرداخت ناچیز بیمه در مقابل حجم خسارت‌ها باعث شده که کشاورزان رغبتی به بیمه محصولات خود نداشته باشند که این امر نیز یکی از نگرانی دست‌اندرکاران حوزه کشاورزی است که امیدواریم با اصلاح  آیین نامه و افزایش پرداختی‌ها در خسارات مختلف بتوان حداقل قسمتی از خسارات وارده به کشاورزان را جبران کرد.

محمودی گفت:  طی روزهای اخیر برودت هوا باعث سرمازدگی محصولات کشاورزی بخصوص محصولات باغی اهر در سطح بیش از ۶۸۰۰ هکتار خسارت از  ۷۰ تا ۱۰۰ در صد کرده است.

این مقام مسئول میزان خسارات وارده به کشاورزان را بالغ بر ۱۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود:  این حادثه غیر مترقبه باعث شد زحمت یکساله کشاورزان امسال به هدر رود.

رئیس شورای اداری اهر گفت: انتظار داریم دولت و مسئولان ذیربط با ارائه راهکارهای لازم در قبال خسارات وارده نسبت به استمهال و تمدید وام دریافتی و پرداخت وام معیشتی ،حداقل قسمتی از دغدغه های باغداران اهری را مرتفع کنند.

فرماندار اهر از سختگیری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و طرح‌های تولیدی صنعتی انتقاد کرد و افزود: متاسفانه آیین‌نامه‌های سختگیرانه باعث شدند اکثر مراجعان به دریافت تسهیلات بانکی موفق به دریافت تسهیلات بانکی نشوند.

همه ادارات موظف به پاسخگویی به افکار عمومی و مراجعان هستند

وی افزود: همه ادارات موظف به پاسخگویی به افکار عمومی و مراجعان بوده و باید برای تکریم ارباب رجوع و پرهیز از کاغذ بازی های بی مورد گامهای عملی بردارند.

این مقام مسئول تأکید کرد: حل مشکلات مردم و تلاش برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب جزئ وظیفه مسئولین و ادارات مطبوعه می باشند و باید با ارائه ساز و کارهای عملی در خدمت بیشتر به مردم و جلب رضایت آنها به عنوان ولی نعمتان انقلاب قدم‌های اساسی برداریم.

محمودی گفت: جلب اعتماد عمومی وظیفه همه مسئولان بوده و باید با کریم شهروندان و مراجعان به ادارات امید و اعتماد مردم به نظام و انقلاب را بالا ببریم.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود تقویت زیرساخت‌های گردشگری را از نیازهای اساسی شهرستان برای رونق اشتغال و سرمایه‌گذاری برشمرد و افزود: همه ادارات موظفند در حل مشکلات سرمایه‌گذاران و کارآفرینان گام‌های عملی بردارند و هر اداره‌ای که برای این قشر خدوم و تلاشگر مشکل تراشی کند برخورد خواهد شد.

محمودی بر نظارت بیشتر شهرداری برای ساخت‌وسازهای غیرمجاز تأکید کرد و افزود: اگر در مراحل اولیه نتوانیم برخورد جدی کنیم قطعاً شاهد توسعه حاشیه‌نشینی و بروز مشکلات مختلف خواهیم بود.

این مقام  ارشد اجرایی شهرستان از دست اندرکاران ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان و ادارات مرتبط قدردانی کرد و افزود: امسال تلاش‌های قابل توجهی برای استقبال از میهمانان نوروزی با برنامه‌های متنوع انجام شده بود.

در این مراسم از کمال امید شهردار اهر به علت تلاش مضاعف در فراهم کردن امکانات لازم برای استقبال از نوروز با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.