کد خبر : 114470
تاریخ انتشار : جمعه 20 آوریل 2018 - 12:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن در صدد ضربه زدن به نظام از مبادی مختلف است / ادارات به مسائل دینی و معنوی نیز توجه داشته باشند بسته هستند

دشمن در صدد ضربه زدن به نظام از مبادی مختلف است / ادارات به مسائل دینی و معنوی نیز توجه داشته باشند

دشمن در صدد ضربه زدن به نظام از مبادی مختلف است / ادارات به مسائل دینی و معنوی نیز توجه داشته باشند

آیت الله حاجی زاده اظهار داشت: دشمن در پی توطئه و ضربه زدن به نظام از مبادی مختلف است امید است همه آحاد مردم برای بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در فضای مجازی با استفاده از پیام رسان‌های داخلی که هم اکنون اکثر مسئولان و مردم فعالیت خود را به پیام رسان‌های داخلی منتقل کرده‌اند، بتوانیم با تکیه بر توان داخلی گام‌های اساسی در پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان برداریم.

به گزارش اهروصال؛ آیت الله حاجی‌زاده ظهر دیروز در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار داشت: با وجود اینکه حوزه وظایف امام جمعه بیشتر در حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی است اما برای کمک به حل مشکلات مردم بخصوص امر اشتغال و سرمایه‌گذاری همیشه در کنار مسئولان ارشد شهرستان حامی و پیگیر مشکلات این عزیزان بوده‌ایم.

وی گفت: بیکاری یکی از مشکلات اساسی و جدی شهرستان اهر می‌باشد و در این زمینه همه باید تلاش کنیم تا با حمایت انسان‌های کارآفرین و راه‌اندازی و مراکز تولیدی زمینه اشتغال جمعی از جوانان منطقه فراهم شود.

امام جمعه اهر گفت: انتظار داریم مسئولان در کنار مسائل اداری و عمرانی …. به مسائل دینی و معنوی نیز توجه لازم را داشته باشند و دستگاه‌های فرهنگی را در ارتقاء برنامه‌های مختلف فرهنگی و معنوی یاری کنند.

حاجی‌زاده اعیاد شعبانیه را فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی از فیوضات معنوی این ماه و ترویج فرهنگ اهل بیت و ائمه معصومین عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با کمک مردم و مسئولان این فرهنگ را که برگرفته از فرهنگ اسلامی ناب محمدی است در جامعه ترویج کنیم و دنباله رو اهداف والای ائمه معصومین (ع)باشیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز جانباز، پاسدار و آزادگان از خدمات این قشر خدوم و مخلص در طول ۸ سال دفاع مقدس قدردانی کرد و افزود: عزت و اقتدار نظام ما مرهون ایثارگری‌های این عزیزان است.

امام جمعه اهر یادآورشد:دشمن در پی توطئه و ضربه زدن به نظام از مبادی مختلف است امید است همه آحاد مردم برای بهره‌مندی از فناوری‌های نوین در فضای مجازی با استفاده از پیام رسان‌های داخلی که هم اکنون اکثر مسئولان و مردم فعالیت خود را  به پیام رسان‌های داخلی منتقل کرده‌اند، بتوانیم با تکیه بر توان داخلی گام‌های اساسی در پیشرفت و توسعه کشور عزیزمان برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.