کد خبر : 114443
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 آوریل 2018 - 22:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیج مصوبه‌ای در خصوص تغییر حوزه انتخابیه شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی انجام نشده است بسته هستند

هیج مصوبه‌ای در خصوص تغییر حوزه انتخابیه شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی انجام نشده است

هیج مصوبه‌ای در خصوص تغییر حوزه انتخابیه شهرهای مختلف آذربایجان‌شرقی انجام نشده است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: هیچ مصوبه‌ای در خصوص تغییر در حوزه‌های انتخابیه شهرهای مختلف صورت نگرفته و دولت لایحه خود را به مجلس آورده و در کمیسیون شوراها در مراحل اولیه بحث و بررسی است.

بیت الله عبدالهی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت:  با وجود اینکه شهرستان اهر یکی از مناطق مستعد برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف است اما سختگیری‌های بی‌مورد و عامدانه برخی بانک‌های عامل باعث شده که سرمایه‌گذاران رغبتی برای دریافت تسهیلات و سرمایه‌گذاری نداشته باشند.

 برخی ادارات و بانک‌ها با مانع تراشی امان سرمایه‌گذاران را بریده‌اند

وی گفت: بیکاری دغدغه جدی همه مردم و مسئولان است اما در عمل برخی ادارات و بانک‌ها با مانع تراشی امان سرمایه‌گذاران را بریده‌اند و این افراد را از سرمایه‌گذاری پشیمان کرده‌اند که این امر خیانت به کشور و مردم است و باید دستگاه‌های نظارتی با اینگونه مسئول و اداره برخورد کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به قابلیت‌های شهرستان اهر در حوزه ورزشی و وجود قهرمانان نخبه و مدال‌آور، نبود فضای مناسب برای تمرین‌ها و بروز استعدادهای آنها گفت: متاسفانه با گذشت نزدیک به یک دهه از آغاز عملیات اجرایی ورزشگاه ۵ هزار نفری اهر، این پروژه به حال خود رها شده و کسی پاسخگو نیست.

وی گفت: با وجود پیگیری‌ها و قول‌های متعدد مسئولان وزارت ورزش که قول آغاز عملیات اجرایی مجدد این پروژه را در سال ۹۷ داده بودند با گذشت یک ماه از سال ۹۷ هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته است.

انتقاد از تعلل راه و شهرسازی نسبت به بزرگراه تبریز- اهر

وی به بزرگراه اهر – تبریز نیز گریزی زد و گفت: مشکل تأمین اعتبار برای تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی را نداریم اما متاسفانه اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکاران تعلل می‌کنند که امیدواریم با پیگیری لازم این مشکل مرتفع شود و در اجرای پروژه تسریع گردد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: هیچ مصوبه‌ای در خصوص تغییر در حوزه‌های انتخابیه شهرهای مختلف صورت نگرفته و دولت لایحه خود را به مجلس آورده و در کمیسیون شوراها در مراحل اولیه بحث و بررسی است.

انتقاد از بنیاد مسکن

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از بنیاد مسکن گفت: متأسفانه برخوردهای غیراصولی و کارشناسی و عدم ارائه راهکارهای مناسب برای توسعه جغرافیایی روستاها باعث شده که اهالی روستاها در ساخت و ساز با مشکل مواجه شوند.

وی تأکید کرد: اگر بنیاد مسکن فکری به توسعه روستاها نکند و ساخت و سازها صورت نگیرد قطعاً شاهد مهاجرت اهالی روستاها به شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی خواهیم بود.

انتقاد از عدم پرداخت سهم بیمه دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی

عبدالهی با انتقاد از عدم پرداخت سهم بیمه دولت به صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت این صندوق نیز در پرداخت خسارات با مشکل مواجه است که انتظار داریم دولت در جهت حمایت از بخش کشاورزی اقدامات اساسی انجام دهد.

 احداث کارخانه فولاد در شهرک صنعتی اهر 

این نماینده مجلس همچنین گفت: با پیگیری‌های لازم مجوز احداث کارخانه فولاد در شهرک صنعتی اهر صادر شده و مشکل بانکی بزرگترین واحد تولیدی قند بخش خصوصی واقع در شهرک صنعتی اهر نیز مرتفع شده که امیدواریم با تسریع در اعطای تسهیلات بانکی به مبلغ دویست میلیارد ریال شاهد راه اندازی این پروژه مهم تولیدی صنعتی و اشتغال قابل توجهی از جوانان منطقه باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.