کد خبر : 114440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آوریل 2018 - 19:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دانشکده پرستاری اهر به دلایل نامشخص تعطیل شده است/استقلال کرسی نمایندگی اهر درمجلس بسته هستند

دانشکده پرستاری اهر به دلایل نامشخص تعطیل شده است/استقلال کرسی نمایندگی اهر درمجلس

دانشکده پرستاری اهر به دلایل نامشخص تعطیل شده است/استقلال کرسی نمایندگی اهر درمجلس

رییس کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی وگردشگری شورای عالی استان‌های کشور خواستار بازگشایی مجدد دانشکده پرستاری در اهر شد.

به گزارش اهروصال؛ بهبود جعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشکده پرستاری و مامایی در سال ۱۳۷۸در شهرستان اهر راه‌اندازی و دو دوره  اقدام په پذیرش دانشجو کرده است، اظهار داشت: متاسفانه این دانشکده به دلایل نامشخص تعطیل شده است.

 وی با انتقاد از تعطیلی این دانشکده که یکی از نیازهای آموزشی منطقه بود، یادآور شد: با وجود پیگیری‌ها در سال ۹۳  این دانشکده به آموزشکده سلامت تنزل یافته و در سال ۹۴ نیز تنها ۲۰ نفر دانشجوی بهداشت‌کار دهان و دندان جذب ‌و بعد از آن دوره نیز فعلاً هیچ جذبی نداشته است و این امر نارضایتی مردم فرهنگ دوست این منطقه را موجب شده است.

این مقام مسوول تاکید کرد: انتظار داریم با پیگیری مسوولان استانی و راه‌اندازی مجدد دانشکده پرستاری، یکی از مطالبات به حق مردم و مسوولان شهرستان دوباره محقق شود.

جعفری از دیگر خواسته مردم شهرستان اهر را استقلال کرسی نمایندگی مجلس عنوان کرد و گفت: با توجه به آخرین سرشماری جمعیت شهرستان اهر در سال ۹۵ این شهرستان با وسعت و جمعیت لازم استحقاق کرسی مستقل در مجلس شورای اسلامی را دارد و امیدواریم  مجلس و دولت به خواسته مردم این منطقه توجه داشته تا بیش از این شاهد رشد و توسعه و خدمت‌رسانی مطلوب به این شهرستان فراهم شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی وگردشگری شورای عالی استان‌های کشور موضوع جاده اهر- تبریز و کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر – تبریز را نیز یاد آور شد و بیان داشت: این بزرگراه یکی از راهکارهای توسعه این منطقه به‌شمار می‌رود که متاسفانه با گذشت نزدیک به یک دهه از آغاز عملیات اجرایی آن  به بهره‌برداری نرسیده و هر روز شاهد تصادفات متعدد در این جاده هستیم.

بهبود جعفری خواستار تسریع در اجرای این پروژه مهم و حیاتی منطقه ارسباران شد.

انتتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.