کد خبر : 114358
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آوریل 2018 - 11:40
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنر باید دارای محتوا باشد / هنرمندان باید جهت تامین منافع ملی گام بردارند بسته هستند

هنر باید دارای محتوا باشد / هنرمندان باید جهت تامین منافع ملی گام بردارند

هنر باید دارای محتوا باشد / هنرمندان باید جهت تامین منافع ملی گام بردارند

سرهنگ ایمانی اظهار داشت: هنر و هنرمند باید در خدمت منافع ملی و اسلام باشد و حتی در خود آمریکا و هالیوود اگر منافع ملی رعایت نشود، در هالیوود را پلمپ می‌کنند.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی؛ فرمانده سپاه ناحیه اهر؛ در نشست صمیمی با هنرمندان اظهار داشت: هنرمندان باید کاری بکنند تا اتحاد و همدلی را در بین مردم گسترش دهند.

وی در ادامه افزود: در بحث هنر و هنرمندان سپاه و شخص بنده همیشه حامی بوده‌ایم و از آنان حمایت کرده‌ایم. برخی کارها شاید محتوای خوبی نداشته باشند و در آنجا فقط از محتوای آن انتقاد کردیم و نه کلاً از هنر یا هنرمند.

وی در ادامه مطرح کرد: هنر و هنرمند باید در خدمت منافع ملی و اسلام باشد و حتی در خود آمریکا و هالیوود اگر منافع ملی رعایت نشود، در هالیوود را پلمپ می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در خصوص شبکه تلگرام اظهار داشت: شبکه پیام‌رسان تلگرام را به‌عنوان یک شبکه روسی به ما معرفی کردند ولی بعدها مشخص شد یک شبکه صهیونیستی است و این فقط ایران نیست که با تلگرام مشکل دارد و کشورهایی مثل روسیه، قزاقستان و امسال آن نیز به تلگرام هشدار دادند. در کل باید منافع ملی هر کشوری توسط مردم و هنرمندان آن کشور تأمین شود.

وی در خصوص جنگ روانی علیه شیعه و ایران عنوان کرد: اکنون اگر کلمه شیعه را در گوگل جستجو کنید کلی تصویر خونریزی، قمه‌زنی و امثال آن را می‌بینید. اگر کسی بخواهد مسلمان شود با دیدن این تصاویر شیعه می‌شود؟

شیعیان در ارائه محتوا همیشه ضعیف عمل کردند و نتوانسته‌ایم محتوای مناسب را ارائه دهیم و باید این ضعف‌ها را جبران کنیم.

سرهنگ ایمانی در خصوص کارهای هنرمندان مطرح کرد: ما نمی‌گوییم در کارها از سپاه تعریف و تمجید کنیم. ولی باید کارها درراه خدا و دارای محتوای ایرانی اسلامی باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان خاطرنشان کرد: مردم ما با سایر کشورها متفاوت هستند. مردم ما غیور بوده و برای ناموس ارزش قائل هستند. در این میان باید محتواها باروحیه مردم سازگار باشد. ما ۸ سال بر سر ناموس با عراق جنگیدیم و این‌همه شهید به خاطر دفاع از وطن و ناموس خود به جبهه‌ها رفتند. وظیفه هنرمندان تولید محتوای مناسب برای حمایت از منافع ملی است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.