کد خبر : 114322
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 آوریل 2018 - 21:03
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هنرمندان باید با روحیه انقلابی خود عزت و اقتدار ایران را به جهانیان صادر کنند بسته هستند

هنرمندان باید با روحیه انقلابی خود عزت و اقتدار ایران را به جهانیان صادر کنند

هنرمندان باید با روحیه انقلابی خود عزت و اقتدار ایران را به جهانیان صادر کنند

آیت الله حاجی زاده اظهار داشت: هنر ایرانی بهترین روش برای صادر کردن فرهنگ و دین مردم به سایر کشورها است. برخلاف باور برخی که می‌گویند انقلاب اسلامی تمام‌شده و نباید حرفی از آن زده شود، هنرمندان ما باید انقلابی حرکت کنند و عزت و اقتدار ایران را به جهانیان صادر کرده و روحیه انقلابی را در جامعه گسترش دهند.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر در دیدار پیشکسوتان و اهالی هنر شهرستان اهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی خود هنری بود که در دستان امام خمینی (ره) بود و با غلبه خود بر طاغوت ایران را از فراموشی نجات داد.

وی در ادامه افزود: هنرمندان باید همیشه قدردان خداوند متعال به خاطر استعداد خدادادی خود باشند. خطیب‌ها نیز به‌نوعی هنرمند محسوب می‌شوند ولی پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب هنوز جایگاه خود را در بین هنرمندان پیدا نکردند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص اهمیت کار درراه خدا عنوان کرد: تمامی هنرمندان هر کاری انجام می‌دهند باید درراه جلب رضایت خداوند متعال باشد تا بابرکتی که خداوند می‌دهد پایدار بماند. همچنین باید ملیت خود را حفظ کنیم و هر جا باشیم فراموش نکنیم هویت و ملیت ما ایرانی است زیرا هویت برای ما ایرانی‌ها بسیار مهم است.

وی در ادامه اذعان داشت: رخدادهای مهم مانند بعثت، عاشورا و سایر رویدادهای اسلامی باهنر هنرمندان بوده که تا به امروز زنده مانده است. افراد مفسد زیادی آمده و رفته‌اند ولی هنرمندان حرفی از آن‌ها نزده‌اند به همین دلیل از یادها فراموش‌شده‌اند ولی قیام امام حسین (ع) توسط هنرمندان زنده نگه‌داشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی بستر برای حمایت از هنرمندان اسلامی فراهم‌شده است در این راستا هنرمندان باید تلاش خود را بکنند تا با استفاده از هنر خود دین اسلام را تقویت کنند.

امام‌جمعه شهرستان اهر در پایان مطرح کرد: هنر ایرانی بهترین روش برای صادر کردن فرهنگ و دین مردم به سایر کشورها است. برخلاف باور برخی که می‌گویند انقلاب اسلامی تمام‌شده و نباید حرفی از آن زده شود، هنرمندان ما باید انقلابی حرکت کنند و عزت و اقتدار ایران را به جهانیان صادر کرده و روحیه انقلابی را در جامعه گسترش دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.