کد خبر : 1143
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 ژانویه 2015 - 16:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آقای مطهری بیش از اندازه به موضوع حصر سران فتنه ۸۸ وارد شده اند بسته هستند

آقای مطهری بیش از اندازه به موضوع حصر سران فتنه ۸۸ وارد شده اند

آقای مطهری بیش از اندازه به موضوع حصر سران فتنه ۸۸ وارد شده اند

به گزارش اهروصال، محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آناج با اشاره به حواشی امروز صحن علنی مجلس و نطق علی مطهری از نمانیدگان مردم شهر تهران، گفت: به نظر می رسد آقای مطهری بیش از اندازه به موضوع حصر سران فتنه ۸۸ وارد شده اند. وی ادامه داد: حصر سران

به گزارش اهروصال، محمد اسماعیل سعیدی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آناج با اشاره به حواشی امروز صحن علنی مجلس و نطق علی مطهری از نمانیدگان مردم شهر تهران، گفت: به نظر می رسد آقای مطهری بیش از اندازه به موضوع حصر سران فتنه ۸۸ وارد شده اند.


وی ادامه داد: حصر سران تصمیم نظام جمهوری اسلامی بود و تصمیم گیری در شورای عالی امنیت ملی صورت پذیرفت.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو عنوان کرد: جای سوال است که مطهری چرا این همه اصرار دارد تا موضوع حصر سران فتنه را بیان کند؟

وی اضافه کرد: مباحثی که در صحن علنی مجلس و توسط برخی نمایندگان مطرح می شود نباید به گونه ای باشد که به شان مجلس وهن وارد شود.
 


هر کس اقدام غیرقانونی انجام دهد باید به اتهاماتش رسیدگی شود

عباس فلاح، نماینده مردم اهر و هریس نیز در گفت و گو با خبرنگار آناج، گفت: امروز در صحن علنی مجلس نمایندگان به حرف های علی مطهری مبنی بر حصر سران فتنه ۸۸ واکنش نشان دادند.
 
وی ادامه داد: بحث اساسی که باید مورد احترام همه قرار بگیرد حفظ اصول اساسی نظام است که نباید این اصول به هیچ وجه توسط برخی افراد مورد هجمه قرار گیرد.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مشخص است که هر کس اقدام غیرقانونی علیه کشور انجام داد باید مورد بازخواست قرار گیرد و به اتهاماتش بر اساس قانون رسیدگی شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.