کد خبر : 113717
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 مارس 2018 - 19:30
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مغازه داران باید در ایام عید در برابر سارقان هوشیار باشند بسته هستند

مغازه داران باید در ایام عید در برابر سارقان هوشیار باشند

مغازه داران باید در ایام عید در برابر سارقان هوشیار باشند

سرهنگ منفرد اظهار داشت: شایع‌ترین نوع سرقت در شهرستان اهر کشو زنی است که سارق از غفلت مغازه‌دار استفاده کرده و صندوق مغازه را خالی کرده و مبالغ داخل صندوق را خالی می‌کند.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ منفرد؛ فرمانده انتظامی شهرستان اهر در جلسه شورای تأمین امنیت اداره اصناف اظهار داشت: شایع‌ترین نوع سرقت در شهرستان اهر کشو زنی است که سارق از غفلت مغازه‌دار استفاده کرده و صندوق مغازه را خالی کرده و مبالغ داخل صندوق را خالی می‌کند.

وی در ادامه افزود: مغازه‌داران باید هوشیار باشند تا ازاین‌گونه سرقت‌ها جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در خصوص نصب دوربین در بازار تاریخی اهر عنوان کرد: نصب دوربین در این محل ضروری می‌باشد و باید توجه ویژه‌ای به این امر شود زیرا این عمل بسیار بازدارنده خواهد بود و میزان تخلفات را کاهش می‌دهد.

همچنین در صورت وقوع جرم به‌آسانی می‌توان پیگیری نمود و در راستای تحقق این امر دوربین‌های موردنیاز خریداری گردیده است و آماده نصب در محل است.

سرهنگ منفرد در پایان در خصوص نصب کانکس پلیس در نزدیکی بازار اظهار داشت: میدان ۱۵ خرداد محلی مناسب برای نصب کانکس انتظامی است و با استقرار این کانکس می‌توان بازدارندگی زیادی در وقوع جرم ایجاد کرد و بازاریان نیز آرامش بیشتری پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.