کد خبر : 113715
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 مارس 2018 - 19:05
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم از عدم ثبات قیمت در بازار گله مندند / اداره صنعت و معدن بازرسی ها را افزایش دهد بسته هستند

مردم از عدم ثبات قیمت در بازار گله مندند / اداره صنعت و معدن بازرسی ها را افزایش دهد

مردم از عدم ثبات قیمت در بازار گله مندند / اداره صنعت و معدن بازرسی ها را افزایش دهد

حجت الاسلام نظری اظهار داشت: مشکل اصلی که امروزه در بازار شاهد آن هستیم عدم ثبات قیمت‌ها در بازار است که باعث نارضایتی در اقشار مختلف مردم گردیده است.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر صبح امروز در شورای پیشگیری از وقوع جرم اداره اصناف ضمن تأکید بر کنترل قیمت بازار اذعان داشت: مشکل اصلی که امروزه در بازار شاهد آن هستیم عدم ثبات قیمت‌ها در بازار است که باعث نارضایتی در اقشار مختلف مردم گردیده است.

وی در ادامه افزود: اداره تعزیرات، بازرسی و اتاق اصناف باید برای کنترل بازار کاری کنند تا از نارضایتی مردم کاسته شود.

نظری خاطرنشان کرد: اکنون شاهد آن هستیم که جنسی مشابه در محل‌های گوناگون باقیمت‌های مختلف عرضه می‌شود و این نشان از عدم ثبات بازار دارد.

وی مطرح کرد: وظیفه ما تأمین امنیت تمام صنوف جامعه است ولی مردم از تفاوت قیمت‌ها ناراضی هستند و برای این امر اداره صنعت و معدن باید بازرسی‌های خود را در سطح شهر افزایش دهد تا مردم تأثیر آن را به چشم خود در بازار ببینند.

وی اظهار داشت: ما کار و جایگاه خود را مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید برای ادای این دین هم که شده به وظیفه خود به‌خوبی عمل کنیم.

مغازه‌داری اگر تخلفی می‌کند باید با قاطعیت با آن برخورد شود و در صورت لزوم مغازه شخص پلمپ یا جواز کسب او باطل شود تا دیگر مغازه‌داری جرئت تخلف نکند و مردم نیز به چشم خود حضور بازرسان اداره صنعت و معدن را در اهر حس کنند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر در خصوص احتکار اجناس عنوان کرد: برخی از مغازه‌داران اجناس خود را احتکار می‌کنند تا در زمان مناسب بفروشند، این کار هم شرعاً حرام بوده و هم قانونا جرم است و با متخلف به‌صورت جدی برخورد می‌شود.

وی در پایان در خصوص اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و حائز اهمیت است و بحث مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز می‌باشد ازاین‌رو باید کاری کنیم تا مردم در مسائل اقتصادی احساس آرامش کنند و اقتصاد به ثباتی برسد و اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.