کد خبر : 113472
تاریخ انتشار : جمعه 16 فوریه 2018 - 13:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولین باید قدردان مردم باشند / دشمنان انقلاب به چشم خود زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی را دیدند بسته هستند

مسئولین باید قدردان مردم باشند / دشمنان انقلاب به چشم خود زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی را دیدند

مسئولین باید قدردان مردم باشند / دشمنان انقلاب به چشم خود زنده بودن و پویایی انقلاب اسلامی را دیدند

آیت الله حاجی زاده: در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اذعان داشت: مردم ایران با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پشتیبان ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی هستند و ازاین‌رو کمال تشکر رادارم.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر؛ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت ایام فاطمیه؛ اولین شهیده راه ولایت اظهار داشت: انسان باید از نشانه‌های الهی برای رسیدن به خدا استفاده کند و در این میان وجود خود انسان پر از نشانه و معجزه است.

وی در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اذعان داشت: مردم ایران با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند پشتیبان ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی هستند و ازاین‌رو کمال تشکر رادارم.

دشمنان انقلاب به چشم خود زنده‌بودن و پویایی انقلاب را دیدند و در این میان مسئولین باید قدردان این مردم باشند، زیرا هم‌چین پدیده‌ای در هیچ جای دنیادیده نمی‌شود.

وی در خصوص استعمار انگلیس در ایران عنوان کرد: خیانت‌های بسیاری در اوایل مشروطه شد و دوباره بانفوذ افراد به‌ظاهر روشن‌فکر در مشروطه دوباره استکبار جهانی بر ایران مسلط شد.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص قیام خونین مردم تبریز مطرح کرد: قیام مردم تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی تأثیر بسزایی داشته است و این قیام به‌موقع انجام شد و درنهایت باعث تضعیف رژیم طاغوتی گردید.

امام‌جمعه اهر اذعان داشت: رژیم صهیونیستی مناطق حساسی را در سوریه بمباران کرده بود ولی ارتش سوریه و مدافعان حرم با نابودی جنگنده‌های این رژیم غاصب جواب دندان‌شکنی به آن‌ها دادند. رژیم صهیونیستی اسرائیل به لطف خدا هرروز منزوی‌تر و ضعیف‌تر می‌شود.

وی در خصوص اقلیت‌های مذهبی در ایران اظهار داشت: اقلیت‌های مذهبی و دینی زیادی در ایران و در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و به مراسم‌های مذهبی خود عمل می‌کنند. باید قدردان این آزادی و امنیت در جامعه اسلامی باشیم.

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان مطرح کرد: برخی در زمان جنگ به مردم این‌گونه القا می‌کردند که روحانیون در جبهه‌ها حضور نمی‌یابند ولی طبق آمار شهدای روحانی نسبت به سایر اقشار بیشتر بوده و روحانیت از همان اول در جبهه‌های حق علیه باطل حضورداشته است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.