کد خبر : 113466
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2018 - 23:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سونوگرافی بیمارستان اهر بصورت ۲۴ ساعته و ۴ روز در هفته فعال است بسته هستند

سونوگرافی بیمارستان اهر بصورت ۲۴ ساعته و ۴ روز در هفته فعال است

سونوگرافی بیمارستان اهر بصورت ۲۴ ساعته و ۴ روز در هفته فعال است

دکتر مهدی زاده: مسئولین باید در هرجایی که هستند باید جوابگوی مردم باشند و ما نیز سعی داریم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشیم.

به گزارش اهروصال؛ دکتر مهدی زاده؛ رئیس بیمارستان باقرالعلوم اهر در جمع خبرنگاران؛ اظهار داشت: مسئولین باید در هرجایی که هستند باید جوابگوی مردم باشند و ما نیز سعی داریم ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشیم.

تا هرزمانی که باشیم سعی در اصلاح عملکرد خود و مجموعه‌داریم و باید هرچه در توان داریم در این راستا به کار بگیریم. در این میان همکاران رسانه‌ای نیز باید برای ما کمک کنند.

در خصوص سونوگرافی و کمبود آن در بیمارستان اهر نیز مشکلاتی داشتیم که با جذب پزشک موردنظر ۴ روز در هفته را به‌صورت تمام‌وقت در بیمارستان اهر مشغول کار هستند و ۲ روز دیگر را در بیمارستان کلیبر مشغول به خدمت‌رسانی هستند. تمام سعی ما این است که اهر را به‌عنوان مرکز ارسباران تبدیل به یک مرکز کنیم و هرگونه کمبودی هم باشد برطرف شود و شهرستان اهر را از تمامی جهات به‌جاهایی که لایق آن است برسانیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه سونوگرافی جدیدی برای اورژانس خریداری‌شده است تا برای بیماران خدمات‌رسانی انجام شود و برای موارد اورژانسی سونوگرافی مستقلی باشد.

رئیس بیمارستان اهر در خصوص کلینیک باقرالعلوم در اهر مطرح کرد: برای انجام نوبت‌دهی اینترنتی و تلفنی در این کلینیک زیرساخت‌هایی انجام‌شده است ولی متأسفانه از طرف مردم استقبالی صورت نگرفت و سعی ما این است بافرهنگ سازی نوبت‌دهی را به‌صورت اینترنتی فراهم کنیم.

دکتر مهدی زاده در پایان عنوان کرد: اکنون در شهرستان اهر نزدیک به ۴۵۰ نفر پرسنل فعال داریم و همه ما سعی خدمت‌رسانی به مردم راداریم و امیدواریم در این راستا موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.