کد خبر : 113463
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 فوریه 2018 - 22:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واحد اهر درطرحهای دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی پیشرو از دیگر واحد آذربایجانشرقی است بسته هستند

واحد اهر درطرحهای دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی پیشرو از دیگر واحد آذربایجانشرقی است

واحد اهر درطرحهای دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی پیشرو از دیگر واحد آذربایجانشرقی است

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجانشرقی در جمع اساتید کارکنان و دانشجویان گفت ، واحد اهر با طرح های اقتصاد مقاومتی ودانش بنیان از اکثر واحدهای دانشگاهی و حتی از مرکز استان جلوتر بوده و این امر نشان از تلاش مجموعه این دانشگاه برای رشد و توسعه دانشگاه است.

به گزارش اهروصال؛  دکتر عزیز جوانپور اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبری را با تکیه بر توانمندی های داخلی و حمایت از تولیدات بومی کشور و منطقه ای عنوان کرد که متأسفانه برخی مسئولان فقط شعار این اقتصاد مقاومتی را می دهند و در عمل کاری انجام نمی دهند.
وی افزود: مسئولین دانشگاههای استان وظیفه دارند در تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی با حمایت از نخبگان علمی که توانایی و ایده های لازم را برای تولید داشته و توجیه اقتصادی لازم را داشته باشند ، اقدام عملی در حمایت از این قشر فرهیخته بردارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، دانشگاه آزاد اسلامی را ثمره ارزشمند انقلاب اسلامی برشمرد و افزود ،این دانشگاه موجب توجه به علم و رشد و شکوفایی در حوزه اموزش عالی و زمینه تحصیل هزاران نفر را در اقصی نقاط کشور فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اهر سخن می گفت یاد آور شد : امروز دشمن با شکست در جبهه نظامی به دنبال پروژه نفوذ و تضعیف روحیه انقلابی در بین مردم و مسئولان بوده و باید همه ما با بصیرت اینگونه توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی نمائیم.
دکتر عزیز جوانپور افزود: دشمنان با تبلیغات متعدد رسانه ای سعی داشتند با بهانه قرار دادن اغتشاشات اخیر اینگونه جلوه دهند که مردم از نظام و انقلاب خسته شده اند، اما حضور حماسی و یکپارچه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ،تمامی نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی و عوامل انها را نقش برآب کرد و این حضور مردمی به دنیا ثابت کرد که پرشورتر از گذشته پشت سر ولایت و رهبری در صحنه های انقلاب حضور دارند.
وی گفت: در طول ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی ملت ایران شاهد توطئه مختلف استکبار جهانی بوده و این توطئه ها خللی در عزم ملت ایران در پاسداری از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نداشته است.
این مقام مسئول افزود: از اول انقلاب برخی طرفدار ارتباط نزدیک با غرب و در رأس آن ها آمریکا بودند و در طول انقلاب خواسته های خود را به انحاء مختلف تکرار کرده اند ،اما نهایتاً این افراد به دشمن و غرب اعتماد کردند و در نهایت شکست خوردند .
این کارشناس سیاسی افزود: الحمداله ایران اسلامی در اکثر زمینه ها از جمله در حوزه نانو، فناوری های نوین، صنایع دفاعی و علمی ، یکی از قدرتهای برتر و صاحب فناوری است و این پیشرفتها ، ایران اسلامی را به یک الگوی جهانی اسلامی و قدرت منطقه تبدیل کرده است و در برخی علوم ،ایران اسلامی رتبه ۱۶ جهان و رتبه اول منطقه ای داراست که این امر نشان از تفکر بسیجی و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در رسیدن به خودکفایی هستیم.

وی در پایان با اظهار خوشنودی از اتمام یادمان شهدای انقلاب اسلامی در این دانشگاه ،شهدا را نماد صداقت، انسانیت و شجاعت برشمرد که با ایثار جان خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند و امروز همه ما مدیون ایثارگری های شهدا هستیم و باید با ادامه راه شهدا این فرهنگ را به نسل جوان منتقل نمائیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.