کد خبر : 113461
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2018 - 19:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم با حضور گسترده خود آمریکا و اسرائیل را نا امید کرده اند بسته هستند

مردم با حضور گسترده خود آمریکا و اسرائیل را نا امید کرده اند

مردم با حضور گسترده خود آمریکا و اسرائیل را نا امید کرده اند

آیت الله حاجی زاده: برخی به‌گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که مردم از نظام ناامید شده‌اند ولی مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که ناامید آمریکا و اسرائیل است و مردم همیشه پشت نظام اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر در اختتامیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی اظهار داشت: برخی به‌گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که مردم از نظام ناامید شده‌اند ولی مردم با حضور گسترده خود نشان دادند که ناامید آمریکا و اسرائیل است و مردم همیشه پشت نظام اسلامی ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: عده‌ای درخواستی مطابق با قانون داشته و در این راستا اعتراضاتی صورت گرفت ولی عده‌ای فرصت‌طلب از این خواسته‌های به‌حق مردم سو استفاده کرده و با ایجاد اغتشاش و طرح شعارهای مخالف نظام و انقلاب سعی در ایجاد فتنه‌ای دیگر داشتند که خوشبختانه با بیداری مردم نتوانستند کاری از پیش ببرند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در پایان وحدت را عامل پیروزی کشور ایران بر دشمنان و استکبار جهانی خوانده و گفت: مردم ایران بیش‌ازپیش باید در میدان حضورداشته باشند و امیدواریم به برکت این روز مشکل اصلی جوانان ما که بیکاری است نیز رفع بشود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.