کد خبر : 113359
تاریخ انتشار : شنبه 10 فوریه 2018 - 15:51
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم ایران بار دیگر وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد بسته هستند

مردم ایران بار دیگر وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد

مردم ایران بار دیگر وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد

بیت الله عبدالهی در خصوص حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت خواهند کرد همدل و ملتی واحد هستند.

به گزارش اهروصال؛ بیت الله عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در جمع خبرنگاران اظهار داشت؛ مردم ایران با تبعیت از ولایت و با اتحاد و یکپارچکی ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر به استکبار جهانی و اذناب وابسته اعلام خواهند کرد که پشت سر آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری هستند.

وی گفت: با وجود اینکه دشمنان تلاش دارند در وحدت ملت ایران خدشه ایجاد کنند، اما مردم هوشیار و همیشه در صحنه مثل همیشه با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، وحدت وهمدلی خود را  برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

این نماینده مجلس یادآور شد: دشمنان و بدخواهان نظام هر روز با نقشه و توطئه‌های جدید قصد تضعیف نظام اسلامی را دارند که باید با هوشیاری، بصیرت و حضور در صحنه این توطئه‌ها را نقش بر آب کنند.

عضو فراکسیون امید یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران که هم اکنون ۴۰ سالگی خود را طی می‌کند به آسانی به این مرحله نرسیده  بلکه با رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و با ایثارگری وخون هزاران شهید والامقام به پیروزی رسیده  و امروز نیز برای حفظ و تدوام آن با وحدت و همدلی  همه باید تلاش کنند.

عبداللهی  افزود: حضور پرشور مردم ایران به‌خصوص مردم شریف اهر و هریس در راهپیمایی ۲۲ بهمن  مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان و بدخواهان خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.