کد خبر : 113353
تاریخ انتشار : شنبه 10 فوریه 2018 - 15:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند بسته هستند

ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند

ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند

آیت الله حاجی زاده اظهار داشت: مردم ایران همواره ثابت کرده اند در هرکجا که نیاز باشد پشتیبان انقلاب، ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش اهروصال، آیت الله جواد حاجی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی رویدادی مهم در تاریخ ایران اسلامی است که با ایثارگری ملت ایران و رهبری عالمانه حضرت امام(ره) به پیروزی رسید و الحمدالله امروز با گذشت قریب به چهار دهه  با اقتدار و صلابت به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: ملت ایران در هر صحنه‌ای که نیاز به حضور آنها باشد با حضور حماسی و مثال‌زدنی خود پشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اعلام می‌دارند و ان‌شاءالله در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن نیز  بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی را با تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت به نمایش خواهند گذاشت.

حاجی‌زاده یادآور شد: مردم ایران در ۲۱ بهمن‌ماه با شکست حکومت نظامی رژیم طاغوت به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۵۷، مقدمات پیروزی تاریخی مبارزات ملت ایران در ۲۲ بهمن را فراهم کردند و تجلی این مبارزات با پیروزی حق بر باطل در ۲۲ بهمن سال ۵۷ محقق شد.

امام جمعه اهر افزود: امروز نیز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی وظیفه داریم همه آحاد جامعه از پیر، جوان، از فرهنگی و دانشگاهی گرفته تا اقشار مختلف مردم با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا، به‌خصوص استکبار جهانی و سرسپرده‌های آنها نشان خواهیم  داد که ملت ایران پشت سر ولایت آماده جان نثاری برای آرمان‌های انقلاب است.

وی گفت: ان‌شاءالله همه مردم شریف منطقه ارسباران از شهری، روستایی و عشایری با حضور یکپارچه و صفوف به هم فشرده ضمن حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی حمایت و پشتیبانی کرده و بار دیگر با  آرمان‌های شهدا، امام راحل(ره) تجدید میثاق کرده و پشتیبان ناگستنی خود را با ولایت و رهبری اعلام خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.