کد خبر : 113350
تاریخ انتشار : شنبه 10 فوریه 2018 - 15:22
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سابقه و کارنامه مردم غیور آذربایجان و تبریزِ قهرمان تردیدی باقی نمی گذارد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، صحنه ی نمایش صلابت و عزت یک ملتِ بیدار و همیشه در صحنه خواهد بود بسته هستند

سابقه و کارنامه مردم غیور آذربایجان و تبریزِ قهرمان تردیدی باقی نمی گذارد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، صحنه ی نمایش صلابت و عزت یک ملتِ بیدار و همیشه در صحنه خواهد بود

سابقه و کارنامه مردم غیور آذربایجان و تبریزِ قهرمان تردیدی باقی نمی گذارد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، صحنه ی نمایش صلابت و عزت یک ملتِ بیدار و همیشه در صحنه خواهد بود

سپاه عاشورا بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه عاشورا؛ بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن، سپاه عاشورا بیانیه ای خطاب به مردم غیرتمند استان آذربایجانشرقی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَقَدْ بَعَثْنَا فِی کُلِّ أُمَّهٍ رَّسُولًا أَنِ اعْبُدُواْ اللّهَ وَاجْتَنِبُواْ الطَّاغُوتَ » نحل آیه ۳۶
“ما در هر امتى رسولى فرستادیم که خداى یکتا را بپرستید و از طاغوت اجتناب کنید”
چهار دهه از انفجار نور و تلالو اسلام ناب محمدی(ص) بر صفحه گیتی می گذرد. امروز گفتمان بی نظیر و نجاتبخش اسلام ناب که بر آمده از انقلاب اسلامی است، نه تنها در ایران، بلکه در تمام دنیا به امید مستضعفان و ملجاء و پناه مظلومان تبدیل شده است.
چهل سال قبل، انقلاب اسلامی توزیع قدرت در جهان را به هم ریخت و خواب استکبار جهانی را پریشان ساخت و مدل جدیدی از سعادت بشری را به ملتهای مظلوم جهان ارائه کرد.
در این سالها، برغم دومینویی از فتنه ها و تحریم ها و دسیسه ها، ایرانِ اسلامی سرافراز و رشید در خارج از مرزها انسجام امت اسلامی را محقق کرده است.
در شرایطی که جبهه دشمن بویژه شیطان بزرگ و ارتجاع منطقه در صدد است با همراهی برخی عوامل داخلی، شکست های منطقه ای را در داخل مرزهای کشورمان جبران کند، می طلبد که مردم عزیز ایرانِ اسلامی در قامت یک سروِ ایستاده با حضور حماسی و دشمن شکن خود بار دیگر دشمن یاغی را مایوس و سرافکنده نمایند.
اینک ماییم و انقلاب اسلامی؛ ماییم و انسان‌های آزادی‌خواه جهان که چشم به ام‌القرای اسلام دوخته‌اند؛ مائیم و خون شهیدانی که غریبانه در جبهه های مقاومت پرچم عزت و سربلندی برافراشتند.
سابقه و کارنامه مردم غیور آذربایجان و تبریزِ قهرمان تردیدی باقی نمی گذارد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، صحنه ی نمایش صلابت و عزت یک ملتِ بیدار و همیشه در صحنه خواهد بود. انشا الله.
ضمن تبریک یوم الله ۲۲ بهمن، و دعوت به حضور در راهپیمایی این روز مبارک، به مردم آذربایجان اطمینان می دهیم که خادمان و فرزندان شما در سپاه همیشه پیروز عاشورا در کنار سایر نیروهای مسلح استان بی اعتنا به جزر و مدهای سیاسی مستکبران جهان، برای تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی، و حفظ امنیت پایدار تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.