کد خبر : 113340
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 فوریه 2018 - 23:00
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های دولتی را می‌بندیم بسته هستند

گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های دولتی را می‌بندیم

گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های دولتی را می‌بندیم

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: گلوگاه‌های فساد در دستگاه‌های دولتی را می‌بندیم.

به گزارش اهروصال به نقل از ایسنا؛ حیدر فتح‌زاده در جمع خبرنگاران  با بیان این‌که شناسایی گلوگاه‌های فساد اداری، تدوین راهبردها و استراتژی برای کاهش فساد و برگزاری دوره‌های آموزشی رویکرد سازمان برای ارتقای سلامت اداری است، اظهار کرد: با تغییر چند مولفه موفق به ارتقای سلامت اداری شده‌ایم.
وی ادامه داد: با تغییر چند مولفه، تقویت خدمات دولت الکترونیک، ساده کردن امورات سلامت اداری ارتقاء می‌یابد و امسال بیشتر توان‌مان را بر روی سازمان‌های صادر کننده پروانه معطوف کرده‌ایم.
فتح‌زاده با بیان این‌که با ۵۷ دستگاه دولتی در استان کار می‌کنیم، عنوان کرد: سلامت اداری، یکی از شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌ها در جشنواره‌ی شهید رجایی است.
وی با بیان این‌که نتایج آموزش‌های کارکنان در طول زمان نمود پیدا می‌کند، بیان کرد: امسال بیشتر آموزش‌ها در راستای بهبود مدیریت و حقوق شهروندی است که بیش از ۶۲ هزار نفر از کارکنان در شهر تبریز به صورت مجازی یا حضوری آموزش‌های لازم را دریافت کردند.
فتح زاده ادامه داد: آموزش‌های ارایه شده به کارکنان دستگاه‌های دولتی در طول زمان منجر به روان‌سازی خدمات اداری، بهبود فرآیند، سرعت بخشی به رفتار کارکنان، تقویت تعامل و اعتماد سازمانی می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد نگاه، فکر و عمل متفاوت مسیر حرکت‌مان باشد تا زمینه‌ساز تحول اداری شود تا درشرایط بهینه پیش رویم.
فتح‌زاده با بیان این‌که بهره‌وری و خلاقیت سازمانی و بازتولید و تولید نیازهای جدید مهمترین چالش دستگاه‌ها است، بیان کرد: سازمان‌هایی در آینده سرپا می‌مانند که بتوانند نیازهای جدید ایجاد کنند.
وی در بخش دیگر سخنانش اعلام کرد: ۱۵۳ هزار و ۷۱۲ واحد خالی از سکنه در استان وجود دارد که  ۵۶ هزار و ۷۱۸ واحد آن در شهرستان تبریز است، همچنین نزدیک به ۴۳ درصد وسایل موجود در منزل در طول سال حتی یک بار هم مورد استفاده قرار نمی‌گیرد که این آمار نشانگر پایین بودن بهره‌وری در تمامی بخش‌ها است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با تأکید بر لزوم افزایش بهره‌وری در دستگاه‌های دولتی، خاطرنشان کرد: روز به روز تعداد کارکنان استان کم می‌شود ولی در مقابل، مصرف برخی حامل‌های انرژی بیشتر شده است. تلاشمان ارتقای بهره‌وری، ساده‌سازی، مدیریت فرآیند و ارایه‌ی خدمات حدأکثری در حدأقل زمان است.


انتهای پیام
/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.