کد خبر : 113255
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 فوریه 2018 - 0:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضرت امام خمینی (ره) سال ۵۷ نقشه‌ی الهی، همان احیای حقیقت ناب اسلام محمدی را اجرا کرد بسته هستند

حضرت امام خمینی (ره) سال ۵۷ نقشه‌ی الهی، همان احیای حقیقت ناب اسلام محمدی را اجرا کرد

حضرت امام خمینی (ره) سال ۵۷ نقشه‌ی الهی، همان احیای حقیقت ناب اسلام محمدی را اجرا کرد

کار عظیم امام (ره) طبق نقشه الهی، احیاء حقیقت ناب اسلام محمدی درزمانی بود که در جهان شیطان بزرگ و توحید ستیزان موفق شده بودند، به کمک همدستان فاسد خود چهره جهالت باری از اسلام بسازند و با اسلام جعلی و وهابی و … تشیع را جمعی رافضی و بی‌اهمیت و مذهبی ملی و رو به افول معرفی کنند.

رحیم رضاخانی در اهروصال نوشت؛

کار عظیم امام (ره) طبق نقشه الهی، احیاء حقیقت ناب اسلام محمدی درزمانی بود که در جهان شیطان بزرگ و توحید ستیزان موفق شده بودند، به کمک همدستان فاسد خود چهره جهالت باری از اسلام بسازند و با اسلام جعلی و وهابی و … تشیع را جمعی رافضی و بی‌اهمیت و مذهبی ملی و رو به افول معرفی کنند.

هیچ اثری در دنیا در دفاع از حقیقت جداناپذیر قرآن و عترت و شکوه اسلام وجود نداشت؛ و جهان حقیقت اسلام و اهل‌بیت (علیه‌السلام) و عظمت معرفت نجات‌بخش آنان و حقیقت و تنها امید دادگری موعود جهانی (عج) را نمی‌شناخت؛ و کفر همه‌جا سایه‌گستر شده بود و مدرنیته پایان جهان و تنها راه قلمداد می‌شد. انقلاب اسلامی که جز به نام امام (ره) و سلوک او شناخته نیست، عصر توحیدی نویی را در جهان بنا نهاد که مرز اسلام جاهلی و خشن و دروغین و همدست کفر و پر از نفاق و تحجر، با حقیقت اسلام ناب علوی به‌روشنی هویدا شد؛ و همین سیمای حسینی و نقش امام (ره) برای همه زمان‌ها تا ظهور مهدی موعود (عج) جهت سربلندی انقلاب اسلامی و یقین به پیروزی امام (ره)، کفایت می‌کند و اگر کوردل نباشیم با همه وجود برای این میراث گران‌بها علیه تهدیدات فسادهای مختلف عقیدتی و اجرایی مبارزه خواهیم کرد و آن را به‌پای انقلاب نخواهیم نوشت.

با وقوع انقلاب اسلامی ‌ایران برای اولین بار یک کشور مسلمان به‌طور موفقیت‌آمیزی قدرت‌‌‌‌‌های بزرگ غربی را به مبارزه طلبید‌، آنان را تحقیر کرد و به منافع مادیشان خسارت وارد کرد؛ و چون صاعقه‌های عظیم آسمان جهل و غفلت و عناد را شکافید و خواب خوش تحلیل‌گران و نظریه پردازانی که افول ادیان الهی را امری محتوم، پیش بینی می‌کردند آشفته کرد و انبوه نظریات آنها را از اعتبار ساقط نمود و نظر سمبولیک‌، انقلاب ایران نخستین پیروزی مسلمین بر غرب‌، از قرن ۱۶ به این طرف محسوب می‌شود، نکته این جاست که اسلام عامل هدایت کننده این انقلاب بوده و هیچ یک از اسم‌‌‌‌‌های غربی‌، کاپیتالیسم ، کمونیسم و سوسیالیسم در آن نقشی نداشتند، قدرت‌‌‌‌‌های بزرگ غربی در مواجهه با عظمت‌‌‌‌‌های بی بدیلی که امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی‌آفریده بود با پتانسیل نهفته و قدرت اسلام آشنا گردید انقلاب اسلامی ‌ایران از آنجا که بر اساس افکار بلند واندیشه متعالی حضرت امام خمینی (ره) تکوین یافته است‌، همواره در عوامل پیدایش و طرح شعار‌‌‌‌های محوری و تعیین اهداف و آرمان‌‌‌‌‌های بلند و راهکار‌‌‌‌های وصول به آن‌، با باورها و اعتقادها وآرمان‌‌‌‌‌های این شخصیت ملکوتی‌، پیوندی ناگسستنی داشته است‌.

لازم به ذکر است آنچه باید بیشتر به آن توجه کرد این است که انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ها یک تفاوت کلی و ماهوی دارد و آن نقش رهبری دینی و مرجعیت شیعه و اسلامی‌ بودن آن است. حضرت امام (ره) هیچ موقع مبارزه‌ی مسلحانه را تأیید نکردند. ایشان اعتقاد داشتند انقلاب حتماً باید اسلامی باشد برای اینکه اسلام در فرهنگ مردم ریشه دوانده است اصالت دارد و انقلاب حتماً باید مردمی باشد و ما نتایج این مردمی‌بودن انقلاب را به وضوح دیدیم.

اگر امام نبود این انقلاب به نتیجه نمی‌رسید، حال اگر کسی مخالف است یا انقلاب اسلامی را نشناخته یا شخصیت حضرت امام را نشناخته است. وقتی حضرت امام یک کلام گفت که شاه باید برود و سر حرفش هم پافشاری کرد، افراد زیادی که خیلی مبارز و روشنفکر هم بودند، گفتند این شعار خیلی بزرگی است، سخت است، زمان می‌برد و نمی‌شود.

ولی حضرت امام سر حرفشان ایستادند و موفق هم شدند. امام به خاطر یک نکته که کمتر در رهبران بزرگ جهان دیده می‌شود موفق شدند و آن اعتقاد قلبی به نقش مردم در پیشبرد انقلاب بود، به اعتقاد من امام‌خمینی (ره) اعتقاد شدید و راسخی به مردم و نیروی مردم داشتند و علت اینکه مردم به ایشان عشق می‌ورزند در همین نکته بود که آنها فهمیده بودند که امام به مردم علاقه‌ی شدید دارد و شما کمتر رهبری در دنیا می‌بینید که این‌قدر ارتباطش با مردم مستحکم باشد. واقعاً در طول تاریخ بعد از ائمه‌ مثل حضرت‌ امام (ره) نداشتیم.

باید دقت کرد که در عصر امروز هم انقلابی ماندن اصل و از مهمات انقلابی گری است، مجلس انقلابی، دولت انقلابی و مردم انقلابی راز بقای نظام و حاکمیت اسلام ناب محمدی است.

پشتیبانی مردم از نظام در سایه خدمت رسانی خالصانه مسئولان به مردم و تقویت اتحاد، یکدلی و یکپارچگی در سایه اطاعت و پیروی از رهبری خردمند و اندیشمند حاصل می شود.

اهمیت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با توجه به دسیسه های اخیر دشمنان و تفرقه افکنی و حرکات مذبوحانه آن ها در داخل و خارج کشور، اکنون همه مردم جهان چشم به حضور مردم در حماسه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دوخته اند و منتظر حرکت میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، شرکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آگاهی و روشن بینی و هوشیاری می تواند همه توطئه ها و ترفندهای آتی دشمنان را خنثی و نقشه آنها را بر آب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.