کد خبر : 113242
تاریخ انتشار : جمعه 2 فوریه 2018 - 19:53
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن از قبل پیروزی انقلاب برای نابودی آن تلاش می کند بسته هستند

دشمن از قبل پیروزی انقلاب برای نابودی آن تلاش می کند

دشمن از قبل پیروزی انقلاب برای نابودی آن تلاش می کند

دشمنان ایران و استکبار جهانی همیشه سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند و حتی قبل از انقلاب نیز سعی در خاموشی انقلابیون داشتند و هرگز فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب به پیروزی دست یابد حال پس از پیروزی انقلاب نیز سعی دارند انقلاب اسلامی را به سمت انحراف بکشانند و بانفوذ در بین فریب‌خوردگان سعی کردند انقلاب را از راه خود خارج کنند.

به گزارش اهروصال؛ سرهنگ ایمانی فرمانده سپاه ناحیه اهر در پیش خطبه نماز جمعه در خصوص دهه فجر و انقلاب اسلامی مطرح کرد: دشمنان ایران و استکبار جهانی همیشه سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند و حتی قبل از انقلاب نیز سعی در خاموشی انقلابیون داشتند و هرگز فکرش را هم نمی‌کردند که انقلاب به پیروزی دست یابد حال پس از پیروزی انقلاب نیز سعی دارند انقلاب اسلامی را به سمت انحراف بکشانند و بانفوذ در بین فریب‌خوردگان سعی کردند انقلاب را از راه خود خارج کنند.

وی در خصوص برنامه‌های دشمن برای نابودی انقلاب اسلامی مطرح کرد: وقتی دشمن دید بانفوذ و سرکار آوردن نفوذی‌ها مانند بنی‌صدر نمی‌تواند انقلاب اسلامی را از راه خود خارج کند با همکاری صدام به ایران حمله نظامی کرد ولی باراهنمایی امام و حضور جوانان غیور در جبهه در این مورد نیز شکست خورد و ایران به پیروزی نزدیک شد.

سرهنگ ایمانی اظهار داشت: هم درگذشته و هم‌اکنون دشمن سعی دارد انقلاب و ایران را نابود کند و امروزه بیشترین تلاشش از سمت تهاجم فرهنگی و جنگ نرم است و در این راستا مردم باید هوشیار باشند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر در پایان خاطرنشان کرد: فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و دشمن از این فضای مجازی برای براندازی انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و در این راستا ما باید هوشیار باشیم و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.