کد خبر : 113240
تاریخ انتشار : جمعه 2 فوریه 2018 - 0:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مردم داری بسیار مهم است / باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود بسته هستند

مردم داری بسیار مهم است / باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود

مردم داری بسیار مهم است / باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود

آیت الله حاجی زاده گفت: استکبار جهانی امروز در القای این مفهوم به مردم است که مردم بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند. مردم ما باید هوشیار باشند تا نگذارند دشمن به هدف خود که براندازی نظام اسلامی در ایران است برسد.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه شهرستان اهر در مراسم دیدار مسئولین با امام‌جمعه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) در بین زنان عالم از مقام بسیار بالایی برخوردار هستند و تنها زن معصومه عالم هستند.

وی در ادامه افزود: تلاوت قرآن را باید همیشه در اولویت قرار دهیم و حضرت زهرا (س) نیز به این امر بسیار توصیه کرده‌اند و نباید تلاوت قرآن را به فراموشی بسپاریم.

انفاق مورد دیگری است که بسیار توسط حضرت زهرا (س) توصیه‌شده است و ما نیز باید به این امر عمل کنیم و انفاق را در زندگی روزمره خود فراموش نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در زیر پرچم جمهوری اسلامی و بعد از سال‌ها انقطاع دین از سیاست به این نعمت ولایت دست‌یافته‌ایم باید قدر این نعمت را بدانیم و شکر گذار آن باشیم.

وی مطرح کرد: همان‌طور که خداوند در سوره اسرا نسبت به پیامبر (ص) فرموده‌اند: ای پیامبر بگو حق آمد و باطل رفت و باطل همیشه رفتنی است. اکنون در انقلاب اسلامی نیز دیدیم که با آمدن حق باطل از بین رفت و انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: در اوایل رژیم طاغوت سعی بسیاری کرد تا جلوی پیروزی انقلاب و فرود هواپیمای امام (ره) را بگیرد ولی خداوند حامی حق است و با کمک خداوند این انقلاب به پیروزی رسید.

وی در خصوص اهمیت دهه مبارک فجر عنوان کرد: همه ما امروز وظیفه‌داریم این دهه را گرامی بداریم و نسل جوان را هرچه بیشتر با انقلاب اسلامی آشنا کنیم. چشم دنیا امروز به راهپیمایی ما، انتخابات ما و وحدت و همدلی ماست تا ببیند جمعیت کمتر شده یا بیشتر شده است.

استکبار جهانی امروز در القای این مفهوم به مردم است که مردم بعد از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی خسته شده‌اند. مردم ما باید هوشیار باشند تا نگذارند دشمن به هدف خود که براندازی نظام اسلامی در ایران است برسد.

امام‌جمعه اهر در خصوص اهمیت حضور مردم در دفاع از انقلاب اظهار داشت: انقلاب ما با وحدت و همدلی مردم توأم باایمان پیروز شده است و برای تحکیم انقلاب اسلامی باید این مسئله در نظر گرفته شود و حضور مردم را در جامعه بیشتر کنیم.

در رابطه با اصول انقلاب باید پافشاری کنیم تا جامعه به سمت اصول انقلاب پیش رود و غیرت ملی در بین مردم افزایش یابد و از سست شدن آن جلوگیری شود.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص تلاش دشمن برای براندازی جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمن در اوایل انقلاب امید داشت که این انقلاب نیز مانند سایر انقلاب‌ها شکست خواهد خورد ولی اکنون‌که می‌بیند بعد از گذشت ۴۰ سال انقلاب اسلامی بیش‌ازپیش جای خود را در منطقه تثبیت کرده است و استکبار جهانی را ناکام گذاشته حال هرچه بیشتر از قبل سر دشمنی با جمهوری اسلامی دارد و مردم و مسئولان باید هوشیار باشند.

امام‌جمعه اهر در پایان اشاره کرد: مردم ایران بخصوص مردم آذربایجان غیور و رشید و اهل مقاومت هستند و باید مردم را در کنار انقلاب داشته باشیم زیرا انقلاب بدون مردم دوامی ندارد و باید خدمت گذار مردم باشیم زیرا انقلاب یعنی همراهی مردم و قدردانی مردم از اوجب واجبات هست و حکومت بدون مردم معنی ندارد و این مردم بودند که در مشکلات انقلاب را نجات داده‌اند.

حضور مردم بسیار مهم است و هر حکومتی که مردم از آن پشتیبانی نکند محکوم‌به نابودی است و اکنون مردم مشکلات اقتصادی دارند و اگر مردم گرسنه باشند هرچقدر روایت و حدیث برایش بخوانی قبول نمی‌کند زیرا معاش بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.