کد خبر : 113238
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فوریه 2018 - 20:58
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اعطای وام خوداشتغالی به ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر بسته هستند

اعطای وام خوداشتغالی به ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر

اعطای وام خوداشتغالی به ۴۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر

ارسلان طهماسبی گفت: کمیته امداد امام (ره) اهر در ایام مبارک دهه فجر تعداد ۹ واحد مسکن مددجویی را آماده و به مددجویان تحویل خواهد داد که برای آن‌ها مبلغی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

به گزارش اهروصال؛ ارسلان طهماسبی؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اهر؛ در گفتگو با اهروصال اظهار داشت: کمیته امداد امام (ره) اهر در ایام مبارک دهه فجر تعداد ۹ واحد مسکن مددجویی را آماده و به مددجویان تحویل خواهد داد که برای آن‌ها مبلغی بالغ‌بر ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این مدت مبلغی بالغ‌بر ۷۰۰ میلیون تومان به‌صورت تسهیلات خوداشتغالی برای ایجاد اشتغال پایدار به ۴۰ نفر از مددجویان اعطاشده است.

طهماسبی در خصوص تأمین جهیزیه نوعروسان نیز اشاره کرد: به ۳۰ نفر از عروسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر هستند جهیزیه‌ای با هزینه کرد مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان آماده و در ایام دهه فجر تحویل خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان عنوان کرد: به مناسبت پاسداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولین از خانواده‌های تحت پوشش دیدار خواهد شد تا به مشکلات آن‌ها رسیدگی شود. همچنین نشست‌های فرهنگی با موضوع جشن انقلاب نیز برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) اهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.