کد خبر : 113236
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 فوریه 2018 - 20:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای امنیت اولویت اصلی در جمهوری اسلامی است / مسئولین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنند بسته هستند

امنیت اولویت اصلی در جمهوری اسلامی است / مسئولین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنند

امنیت اولویت اصلی در جمهوری اسلامی است / مسئولین در راستای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنند

زاهد محمودی گفت: در شهرستان ما باید مردم و مسئولان تلاش بکنند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و کسانی که در حوزه‌های فرهنگی فعال هستند باید با تشکیل NGO ها تلاش کنند تا این امر تحقق یابد.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر در مراسم دیدار با امام‌جمعه شهرستان اهر مطرح کرد: دهه فجر دهه تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل است. رویکرد و اولویت اول در نظام مقدس جمهوری اسلامی امنیت مردم و کشور است و به‌پاس تلاش و کوشش کلیه دستگاه‌های نظامی شاهد امنیت پایدار در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: این امنیت را مدیون خون تک‌تک شهدا هستیم که خون خود را دادند تا ما سرافراز در امنیت کامل باشیم و علی الرغم تلاش و کوشش استکبار جهانی خوشبختانه نتوانسته‌اند این امنیت را بر هم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان ما باید مردم و مسئولان تلاش بکنند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند و کسانی که در حوزه‌های فرهنگی فعال هستند باید با تشکیل NGO ها تلاش کنند تا این امر تحقق یابد.

محمودی مطرح کرد: برای تمامی ما تکلیف دینی و شرعی است تا در راستای تحقق شعار سال زمینه را برای ایجاد تولید و اشتغال در کشور فراهم کنند. بحث خدمت به مردم یک اصل در نظام اسلامی محسوب می‌شود و باید مسئولان آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

فرماندار اهر اظهار داشت: در خصوص عمران شهری و روستایی، آب‌رسانی روستایی، کشاورزی، برق‌رسانی به روستاها، ارتقا حوزه بهداشت و سلامت، بحث آموزش‌وپرورش بخصوص در مناطق روستایی و بحث راه‌سازی کارهای زیادی انجام‌شده یا در حال انجام است که پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی در پایان عنوان کرد: در سطح شهر اهر ۳۰% جمعیت به‌صورت حاشیه‌نشینی سکونت دارند که باید توجه ویژه‌ای برای سامان‌دهی آن‌ها در نظر گرفته شود.

همچنین در بحث گردشگری تبریز ۲۰۱۸ نیز باید توجه ویژه‌ای صورت گیرد زیرا شهرستان اهر یکی از قطب‌های گردشگری در این رویداد بزرگ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.