کد خبر : 113076
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 ژانویه 2018 - 17:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای در صورت بروز مشکل در آب شرب اهر باید از چاه های رزرو استفاده کنیم / با باغات غیر مجاز برخورد شود بسته هستند

در صورت بروز مشکل در آب شرب اهر باید از چاه های رزرو استفاده کنیم / با باغات غیر مجاز برخورد شود

در صورت بروز مشکل در آب شرب اهر باید از چاه های رزرو استفاده کنیم / با باغات غیر مجاز برخورد شود

محمودی گفت: اولویت اول ما تأمین آب شرب شهرستان است ولی بخش بزرگی از اقتصاد شهرستان وابسته به آب و توسط کشاورزی و باغداری است که باید نظارتی در آن صورت گیرد تا مشکلی برای سال ۹۷ پیش نیاید.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر؛ در اولین جلسه عمومی شورای حفاظت آب؛ گفت: اولویت اول ما تأمین آب شرب شهرستان است ولی بخش بزرگی از اقتصاد شهرستان وابسته به آب و توسط کشاورزی و باغداری است که باید نظارتی در آن صورت گیرد تا مشکلی برای سال ۹۷ پیش نیاید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باغات غیرمجاز در شهرستان اهر گسترش‌یافته است که باید اداره جهاد کشاورزی جلوی فعالیت آن‌ها را بگیرد و کشت و کار و الگوی کشت باید متناسب با وضعیت آب منطقه باشد.

محمودی عنوان کرد: برای تأمین آب باید وضعیت چاه‌های رزرو نیز بررسی شود تا در صورت بروز هرگونه مشکل بتوانیم از آن‌ها بهره‌برداری بکنیم و آب شرب اهر را تأمین کنیم.

همچنین باید بتوانیم در مواقع ضروری از چاه آب‌های کشاورزان و باغداران برای تأمین آب شرب استفاده کنیم.

فرماندار اهر در پایان اظهار داشت: باید ورودی و خروجی آب را تحت نظر داشته باشیم و نگذاریم آب شرب مردم با مشکل مواجه شود و در این راستا تمامی اقدامات لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.