کد خبر : 113044
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 23:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه ۱۳۰ روستای شهرستان های اهر و هوراند مسدود شده است بسته هستند

راه ۱۳۰ روستای شهرستان های اهر و هوراند مسدود شده است

راه ۱۳۰ روستای شهرستان های اهر و هوراند مسدود شده است

در بارش برف که از ساعت ۳ بامداد امروز آغاز شده، راهداران و ۷ اکیپ راهداری شهرستان اهر مشغول به برف رویی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی و راه های روستایی هستند.

به گزارش اهروصال؛ قاسم قمری در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه های شهرستان اهر، اظهار کرد: در بارش برف که از ساعت ۳ بامداد امروز آغاز شده، راهداران و ۷ اکیپ راهداری شهرستان اهر مشغول به برف رویی و نمک پاشی در محورهای مواصلاتی و راه های روستایی هستند.

وی با بیان اینکه تا ساعت ۹ امشب راهداران ۱۲۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی و راه های روستایی شهرستان اهر را برف روبی و نمک پاشی کرده اند، افزود: برای نمک پاشی جاده های برون شهری و روستایی شهرستان اهر تا به این لحظه ۱۰۰ تن نمک استفاده شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر  با ذکر اینکه هم اکنون در گردنه گیجه بئل (جاده اهر – تبریز) و گردنه سامبران (جاده اهر – کلیبر) شاهد کولاک هستیم، گفت: ۷۶ راهدار شهرستان اهر در حال حاضر سعی می کنند تا راه هایی که در پی بارش برف مسدود شده را بازگشایی کنند.

قمری از مسدود شدن راه ۱۰۰ روستای شهرستان اهر و ۳۰ روستای شهرستان هوراند خبر داد، بیان داشت: تا این لحظه با تلاش راهداران راه ارتباطی ۵۰ روستای شهرستان اهر بازگشایی شده و همچنان تلاش می کنیم تا راه روستاهایی که هنوز مسدود هستند را بازگشایی کنیم.

وی اضافه کرد: در صورتی که بارش برف همراه با کولاک نباشد، بازگشایی راه های روستایی به تبع آسان تر خواهد بود ولی کولاک برف، راه هایی را بازگشایی کرده ایم، مجدداً باعث مسدود شدن آنها می کند و این امر سبب می شود که عملکرد راهداران به صفر برسد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اهر در پایان بر لزوم استفاده از زنجیر چرخ و به همراه داشتن وسایل زمستانی تاکید کرد و یادآور شد: رانندگان و شهروندان پیش از حرکت با شماره گیری ۱۴۱ و ۴۴۲۲۸۶۷۴ از آخرین وضعیت راه ها اطلاع یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.