کد خبر : 113024
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 17:17
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شغل پرستاری بسیار مهم و حساس است / زیرساخت های سلامت در شهرستان اهر آماده است بسته هستند

شغل پرستاری بسیار مهم و حساس است / زیرساخت های سلامت در شهرستان اهر آماده است

شغل پرستاری بسیار مهم و حساس است / زیرساخت های سلامت در شهرستان اهر آماده است

محمودی: طرح تحول نظام سلامت اقدام خوبی بود که صورت پذیرفت و پایین قشر جامعه از این طرح تحول برخوردار است. زیرساخت‌های سلامت در شهرستان ما برقرار است ولی نحوه ارائه خدمات و نحوه استفاده از خدمات نیز باید مدنظر قرارگرفته شود.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار شهرستان اهر؛ در جمع پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان باقرالعلوم اهر؛ گفت: اگر کسی میلیاردها میلیارد پول و ثروت داشته باشد ولی سلامت یا امنیت نداشته باشد کوچک‌ترین ارزشی ندارد و اهمیت سلامت از کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: طرح تحول نظام سلامت اقدام خوبی بود که صورت پذیرفت و پایین قشر جامعه از این طرح تحول برخوردار است. زیرساخت‌های سلامت در شهرستان ما برقرار است ولی نحوه ارائه خدمات و نحوه استفاده از خدمات نیز باید مدنظر قرارگرفته شود.

محمودی عنوان کرد: نحوه خدمات به مردم بسیار حائز اهمیت قرار دارد و پرستاران ارتباط مستقیمی که با مردم‌دارند باعث افزایش اهمیت و حساسیت این شغل شده است. حوزه درمان و سلامت در کل ساختار جامعه تأثیر دارد و اقشار مختلفی برای سلامت مردم می‌کوشند.

فرماندار اهر در پایان عنوان کرد: اکنون فصل تصویب بودجه و بودجه‌بندی در مجلس است و همان‌طور که می‌بینیم و امیدواریم عملی شود به بحث سلامت توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.