کد خبر : 113022
تاریخ انتشار : جمعه 26 ژانویه 2018 - 14:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای باید در هر زمینه تفکر انقلابی داشت / برای مراقب نفوذ دشمن و جنگ نرم بود بسته هستند

باید در هر زمینه تفکر انقلابی داشت / برای مراقب نفوذ دشمن و جنگ نرم بود

باید در هر زمینه تفکر انقلابی داشت / برای مراقب نفوذ دشمن و جنگ نرم بود

آیت الله حاجی زاده در رابطه بااهمیت نقد صحیح مطرح کرد: باید قوت‌ها و کاستی‌ها را به‌صورت صحیح به مردم گفت و سعی کنیم کاستی‌ها را رفع کنیم. مسئولین نیز باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که جوانان را امیدوار کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر در خطبه‌های نماز جمعه امروز؛ گفت: مردم باید زندگی پیامبر(ص) را الگوی خود قرار دهند. پیامبر (ص) همیشه مردم‌دار بود و هیچ کاری را بدون تفکر انجام نمی‌داد و بااینکه اهل شوخی بودند ولی هیچ‌وقت حرف بیهوده‌ای را نزدند یا دروغی نگفتند.

وی در ادامه در رابطه بااهمیت تفکر مطرح کرد: امیدواریم تمامی مردم ما صاحب تفکر باشند زیرا یک‌لحظه تفکر می‌تواند آینده شخص را تغییر دهد و این بستگی به نوع تفکر دارد. تفکر اگر تفکر درستی باشد باعث خوشبختی می‌شود ولی اگر تفکر درست نباشد می‌تواند باعث تباهی فرد شود.

وی در خصوص فضای مجازی مطرح کرد: جوانان ما باید مراقب فضای مجازی باشند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله): اهمیت فضای مجازی به‌اندازه‌ی انقلاب اسلامی است و فضای مجازی مانند رودخانه‌ای خروشان است که هرلحظه به حجم آن افزوده می‌شود و اگر کنترل و مهار نشود می‌تواند تخریب‌گر باشد ولی در صورت مهار و استفاده مناسب می‌توانند فرصت‌هایی را در پیش روی ما قرار دهد.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری (مدظله) در سال ۹۰ دستور تشکیل شورای فضای مجازی را دادند و این فضا را به‌خوبی رصد می‌کنند.

امام‌جمعه اهر در خصوص جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که به آن جمهوری اسلامی گفته می‌شود؛ یعنی حاکمیت دین به همراه حاکمیت مردم  و مردم ما نیز همیشه پشتیبان انقلاب و اسلام بوده‌اند و هستند.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص دهه فجر اظهار داشت: همان اوایل که قرار بود هواپیمای امام (ره) به ایران بیاید توطئه‌های زیادی صورت گرفت تا هواپیما به ایران نرسد ولی خداوند متعال همیشه پشتیبان کسانی هستند که درراه اسلام و حق گام برداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب امروزه امانت امام (ره) و شهدا در بین ماست و باید امانت‌دار خوبی باشیم و برای حل مسائل و مشکلات اقتصادی و فرهنگی گام برداریم.

وی در خصوص اسلام اهل‌بیتی تصریح کرد: اگر کسی اسلام واقعی اهل‌بیتی را می‌خواهد باید مراقب خط امام (ره) و خط ولایت باشد و ولایت را تنها نگذارند زیرا در صورت فراموشی و فاصله گرفتن از ولایت‌فقیه سیلی از استکبار جهانی سیلی خواهند خورد و مقدمه شکست خواهد بود.

این مقام مسئول در رابطه بااهمیت نقد صحیح مطرح کرد: باید قوت‌ها و کاستی‌ها را به‌صورت صحیح به مردم گفت و سعی کنیم کاستی‌ها را رفع کنیم. مسئولین نیز باید به‌گونه‌ای رفتار کنند که جوانان را امیدوار کرده و مشکلات جامعه را رفع کنند.

هنرمندان نیز باید طوری رفتار کنند که خداوند متعال راضی باشد و تمامی کارها باید در جهت جلب رضایت خداوند انجام گیرد.

امام‌جمعه اهر در پایان ضمن تبریک دهه مبارک فجر اذعان داشت: دهه فجر تولد دوباره اسلام است و بااینکه مردم قبل از آن‌هم مسلمان بوده‌اند ولی احکام اسلامی پس از پیروزی انقلاب و پس از دهه فجر در ایران اجرایی شد.

حال باید در تمامی زمینه‌ها جهت‌گیری انقلابی داشته باشیم و برایمان این‌یک اصل باشد و حواسمان نیز به جنگ نرم دشمن باشد زیرا دشمن سعی دارد مردم را به مقدسات بی‌اعتنا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.