کد خبر : 112932
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 ژانویه 2018 - 1:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اهالی روستاها خواستار برخورداری از اینترنت پرسرعت هستند / رفع نقاط کور در جاده اهر تبریز یکی از خواسته های مردم است بسته هستند

اهالی روستاها خواستار برخورداری از اینترنت پرسرعت هستند / رفع نقاط کور در جاده اهر تبریز یکی از خواسته های مردم است

اهالی روستاها خواستار برخورداری از اینترنت پرسرعت هستند / رفع نقاط کور در جاده اهر تبریز یکی از خواسته های مردم است

زاهد محمودی گفت: رفع نقاط کور تلفن همراه و توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان اهر از جمله مهم ترین مطالبات مردم است.

به گزارش اهروصال؛ فرماندار شهرستان اهر بر لزوم توسعه اینرنت پرسرعت در روستاهای شهرستان اهر تاکید کرد، گفت: رفع نقاط کور تلفن همراه و توسعه اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان اهر از جمله مهم ترین مطالبات مردم است.

زاهد محمودی در دیدار با دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت مخابرات آذربایجان شرقی، اظهار کرد: در بخش هایی از محور بزرگراه اهر – تبریز در حوزه شهرستان اهر خطوط موبایل آنتن دهی مناسبی ندارد و همچنین در برخی از روستاها نیز با مشکلات مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه قطعی تلفن همراه و عدم پوشش نقاطی از بزرگراه اهر – تبریز که در حوزه اهر قرار دارد جزو پیگیری های مردم در حوزه مخابراتی است، افزود: این مطالبه مردم کاملاً به حق بوده و امیدواریم شرکت مخابرات استان در راستای تحقق مطالبات مردمی نقاطی که این مشکل را دارد برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

فرماندار شهرستان اهر اضافه کرد: اخیراً طی بازدید و دیدارهایی که با اهالی برخی از روستاهای شهرستان اهر داشتیم خواسته این روستائیان استفاده از اینترنت بود.

محمودی بابیان اینکه توسعه اینترنت در روستاهای شهرستان اهر تحول بزرگی در حوزه ارتباطات خواهد بود، گفت: اکثریت اهالی روستاهای شهرستان خواستار بهره مندی از اینترنت پرسرعت هستند.

وی در ادامه تاکید کرد: شرکت مخابرات مثلاً در توسعه اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی نباید تنها به درآمد حاصله از آن توجه کند بلکه گسترش این خدمات بایستی در راستای جلب رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده باشد.

فرماندار شهرستان اهر گفت:  در روستاها لازم است برنامه ای اندیشیده شود تا روستائیان نیز همانند مردم شهر اهر از خدمات اینترنتی همراه اول بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.