کد خبر : 112812
تاریخ انتشار : جمعه 19 ژانویه 2018 - 19:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پروانه تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» در اهر صادر شد/ تولید فیلم از اوایل اسفندماه کلید می‌خورد بسته هستند

پروانه تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» در اهر صادر شد/ تولید فیلم از اوایل اسفندماه کلید می‌خورد

پروانه تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» در اهر صادر شد/ تولید فیلم از اوایل اسفندماه کلید می‌خورد

پروانه تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بابک اسماعیل‌زاده از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی صادر شد.

به گزارش اهروصال، شورای صدور پروانه فیلم‌سازی غیر سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پروانه تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی بابک اسماعیل‌زاده را صادر کرد.

فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» که به مدت ۱۸ دقیقه خواهد بود تاریخ، زیبایی‌ها و ظرفیت‌های گردشگری منطقه ارسباران را با محوریت ورنی، ساز قوپوز، سیب اهر و شیرینی اهری به نمایش خواهد کشید.

بابک اسماعیل‌زاده کارگردان فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» در این خصوص اظهار کرد: این فیلم حالت کوتاه و نیمه بلند دارد که با محوریت ورنی، ساز قوپوز، سیب اهر و شیرینی اهری و تاریخ خطه منطقه ارسباران را قصد داریم در این فیلم نشان دهیم.

وی بابیان اینکه فیلم‌برداری فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» از ۱۵ بهمن‌ماه در اهر پیش‌تولید شروع می‌شود، گفت: همچنین از اویل اسفندماه با استفاده از بازیگران معروف تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» رسماً کلید می‌خورد.

کارگردان فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» تأکید کرد: با توجه به اینکه هرچه از تاریخ و داشته‌های منطقه ارسباران بگوییم و از طریق فیلم‌هایی این‌چنین نشان داده شود بازهم کم است چون تاریخ و فرهنگ ارسباران به‌قدری غنی است که این فیلم‌ها تنها قدمی کوچک برای معرفی منطقه است.

وی یادآور شد: این فیلم در راستای رویداد «تبریز ۲۰۱۸» و با موضوع معرفی شهرستان اهر و منطقه ارسباران تولید می‌شود.

اسماعیل‌زاده با اشاره به اهمیت تولید فیلم «گور نجه دیوانه سی‌ام» در اهر، خاطرنشان کرد: البته که تولید فیلم کار آسانی نخواهد بود ولی انتظار داریم مسئولین و دستگاه‌های متولی با حمایت‌هایشان هنرمندان را برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری تشویق کنند این انتظاری است که از مسئولان داریم و امیدواریم در این راه تنهایمان نگذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.