کد خبر : 112780
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018 - 22:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مسئولان شهرستان باید برای رفع نیاز های شهرستانی و رفع موانع اقدام کنند بسته هستند

مسئولان شهرستان باید برای رفع نیاز های شهرستانی و رفع موانع اقدام کنند

مسئولان شهرستان باید برای رفع نیاز های شهرستانی و رفع موانع اقدام کنند

زاهد محمودی اظهار داشت: باید مسئولان ادارات با احصاء مشکلات و نیازهای شهرستان برای حل آن‌ها اقدام و این نیازها و موانع را در کمترین زمان ممکن به ادارات کل جهت پیگیری موضوع و رفع مشکلات اعلام کنند.

به گزارش اهروصال؛ زاهد محمودی؛ فرماندار اهر ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر اظهار داشت: مدیران باید به‌صورت میدانی و با حضور در مناطق محروم و روستاهای دورافتاده شهرستان، رأساً پیگیر مسائل و مشکلات آن‌ها باشند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم تا خدمات نظام اسلامی برای مردم مناطق روستایی دورافتاده ملموس باشد و این عزیزان به نحو شایسته از امکانات و خدمات بهره‌مند شوند.

محمودی گفت: اشتغال و سرمایه‌گذاری یکی از اهداف دولت و نظام است و همه مسئولان باید با اهتمام ویژه و احساس مسئولیت در این خصوص تلاش کنند و با زمینه‌سازی و برنامه‌های ابتکاری گام‌های عملی در امر اشتغال فراهم کنند.

وی تأکید کرد: باید مسئولان ادارات با احصاء مشکلات و نیازهای شهرستان برای حل آن‌ها اقدام و این نیازها و موانع را در کمترین زمان ممکن به ادارات کل جهت پیگیری موضوع و رفع مشکلات اعلام کنند.

رئیس شورای اداری اهر افزود: باید خود را در رفع مشکلات مردم پاسخگو بدانیم و فرهنگ نقدپذیری را در خود تقویت و مطالبات مردم را جدی بگیریم و از این فرصت برای خدمتگزاری به مردم استفاده کنیم.

وی گفت: مسئولان خود را در برابر افکار عمومی و رسانه‌ها مسئول بدانند و عملکرد خود را برای مردم و مخاطبان ارائه دهند.

این مقام مسئول تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند با تسهیل در ارائه خدمات نسبت به روان‌سازی پروسه اداری و مراجعات مردمی اقدام کنند همچنین درزمینهٔ سرمایه‌گذاری و مراجعات اشخاص حقیقی و حقوقی به امر اشتغال و سرمایه‌گذاری در کمترین زمان ممکن نسبت به حل مشکلات و صدور مجوز اقدام عاجل انجام دهند و با هر اداره و مسئولی که در این خصوص برای سرمایه‌گذاران مشکل ایجاد کند برخورد خواهد شد.

محمودی یادآور شد: فرمانداری اهر آمادگی دارد برخی ضوابط و مواردی که موجبات ایجاد مشکل برای سرمایه‌گذاران شده، با پیشنهاد ادارات مطبوعه این موارد را با همکاری ستاد جذب سرمایه‌گذاری در مرکز استان تسریع و در ارائه مجوز و سایر مواردی که مشکلاتی را برای سرمایه‌گذاران فراهم‌شده اقدام کند.

وی تأکید کرد: اشتغال و سرمایه‌گذاری میسر نخواهد شد مگر باهمت و تلاش دلسوزانه و صادقانه و تلاش جهادی که امیدواریم با وحدت و همدلی در راستای تحقق منویات رهبری و سیاست‌های اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی گام‌های عملی برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.