کد خبر : 112777
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018 - 22:43
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یک هزار و ۷۰۰ نفر در زندان های استان اقدام به حفظ یک تا ۳۰ جزء قرآن کرده اند بسته هستند

یک هزار و ۷۰۰ نفر در زندان های استان اقدام به حفظ یک تا ۳۰ جزء قرآن کرده اند

یک هزار و ۷۰۰ نفر در زندان های استان اقدام به حفظ یک تا ۳۰ جزء قرآن کرده اند

محمد جمشیدی گفت: تقویت مسائل دینی و معنوی در بین آن‌ها از دیگر کارهای انجام‌شده است که در این خصوص با تشویق و برنامه‌سازی لازم زمینه برای حفظ یک تا سی جزء قرآن برای بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر فراهم‌شده است.

به گزارش اهروصال؛ محمد جمشیدی مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی؛ ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر مطرح کرد: عدم آگاهی، عامل بروز برخی بزه‌های اجتماعی هستند و در بحث وقوع جرم بین آگاهی و وقوع جرم رابطه مستقیمی وجود دارد و در این زمینه این اداره کل تلاش کرده زندانیان در طول مدت محکومیت خود از این فرصت برای اقدامات فرهنگی و اجتماعی بهره لازم و کافی را ببرد.

جمشیدی تصریح کرد: در این زمینه با هماهنگی ادارات مختلف تلاش شده زندانیان در زمان زندانی بودن از برنامه آموزشی، پرورشی، تربیتی، حرفه‌آموزی و سایر مواردی که نیاز است بهره‌مند شوند و تاکنون با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای و سایر ادارات ازجمله جهاد کشاورزی بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در ۶۰ رشته مختلف فنی و حرفه‌ای آموزش‌دیده و دوره‌های تئوری و عملی خود را طی کرده‌ و برای این افراد بدون ذکر عنوان زندانی گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای صادرشده است.

این مقام مسئول به سایر خدمات ارائه‌شده برای زندانیان نیز اشاره کرد و افزود: تقویت مسائل دینی و معنوی در بین آن‌ها از دیگر کارهای انجام‌شده است که در این خصوص با تشویق و برنامه‌سازی لازم زمینه برای حفظ یک تا سی جزء قرآن برای بیش از یک هزار و ۷۰۰ نفر فراهم‌شده است.

جمشیدی به بحث اشتغال و کارآفرینی نیز اشاره کرد و گفت: اداره کل زندان‌ها با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم و راه‌اندازی طرح‌های تولیدی و خدماتی در داخل و خارج زندان زمینه برای اشتغال بیش از یک هزار نفر از زندانیان که علاوه بر کسب مهارت و تجربه در کار، منجر به درآمدی برای خود و تأمین معاش خانواده‌شان فراهم‌شده است.

وی به زندان جدید اهر نیز اشاره و خاطرنشان ساخت: تا پایان سال جاری عملیات ساخت و تکمیل زندان جدید اهر به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.