کد خبر : 112774
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018 - 22:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دشمن دنبال فرصتی است تا از این اعتراضات به نفع خود استفاده کند بسته هستند

دشمن دنبال فرصتی است تا از این اعتراضات به نفع خود استفاده کند

دشمن دنبال فرصتی است تا از این اعتراضات به نفع خود استفاده کند

حجت الاسلام نظری گفت: دشمن منتظر فرصت است تا ازاین‌گونه اعتراضات و نارضایتی به نفع خود استفاده کند و ما مسئولان موظف هستیم با خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم، نگذاریم مردم از نظام و انقلاب ناراضی باشند بلکه در کمترین زمان ممکن مشکلات را بااخلاقی خداپسندانه حل کنیم.

به گزارش اهروصال؛ حجت‌الاسلام محمدعلی نظری رئیس دادگستری شهرستان اهر؛ ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: امروز تهدیدات اصلی جامعه مالی و اخلاقی است که باید با آسیب‌شناسی و راهکارهای کارشناسی و اقدام‌های پیشگیرانه در این خصوص اقدامات اساسی از سوی مسئولان ذی‌ربط صورت گیرد.

وی گفت: اعتراض حق مردم است و این اعتراضات باید در چارچوب قانون و مجوزهای قانونی مطرح شود و نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت‌طلب از این اعتراضات به نفع بیگانگان استفاده کنند و الحمدالله مردم هوشیار و انقلابی با حضور خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

این مقام مسئول قضایی عنوان کرد: دشمن منتظر فرصت است تا ازاین‌گونه اعتراضات و نارضایتی به نفع خود استفاده کند و ما مسئولان موظف هستیم با خدمت صادقانه و حل مشکلات مردم، نگذاریم مردم از نظام و انقلاب ناراضی باشند بلکه در کمترین زمان ممکن مشکلات را بااخلاقی خداپسندانه حل کنیم.

وی معضل اشتغال را یکی از تهدیدات جدی جامعه و باعث بروز برخی ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی برشمرد و گفت: برای حل این مشکل همه باید تلاش کنیم و دستگاه قضایی در کنار سایر دستگاه‌ها از سرمایه‌گذاران و کسانی که فکری برای رونق اقتصادی و اشتغال جامعه دارند حمایت می‌کند.

نظری تأکید کرد: دستگاه قضایی در بحث تخلفات مالی با هیچ‌کسی تعارفی ندارد و هر مسئول و کارمندی که در این خصوص در حیف‌ومیل بیت‌المال تخلف کند برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.