کد خبر : 112771
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018 - 22:11
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مدیران باید بصورت جهادی در مناطق حضور میدانی داشته باشند بسته هستند

مدیران باید بصورت جهادی در مناطق حضور میدانی داشته باشند

مدیران باید بصورت جهادی در مناطق حضور میدانی داشته باشند

بیت الله عبدالهی گفت: مدیر جهادی مدیری است که شبانه‌روز در فکر مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد و با حضور میدانی در مناطق مختلف حوزه مأموریت خود بدون اینکه مردم برای حل مشکلات خود به اداره مراجعه کند، با حضور خود در این مکان‌ها ازجمله روستاها و مناطق محروم نسبت به رفع مشکلات اقدام و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

به گزارش اهروصال؛ بیت‌الله عبدالهی نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی؛ ظهر امروز در جلسه شورای شهرستان اهر مطرح کرد: متأسفانه سخت‌گیری سیستم بانکی، بهره‌های بالا و جریمه‌های سنگین بانک‌ها امان سرمایه‌گذاران را بریده است و اگر اقدام اساسی در حل این مشکل صورت نگیرد طرح‌های تولیدی و صنعتی با مشکل اساسی مواجه خواهند بود.

وی با انتقاد از برخی ادارات نیز گفت: متأسفانه برخی مدیران اصلاً انگیزه‌ای برای حل مشکلات مردم ندارند و خود را در دفاتر پرزرق‌وبرق خود محبوس کرده‌اند و از مشکلات مردم خبر ندارند.

عبدالهی بیان داشت: مدیر جهادی مدیری است که شبانه‌روز در فکر مردم و حل مشکلات آن‌ها باشد و با حضور میدانی در مناطق مختلف حوزه مأموریت خود بدون اینکه مردم برای حل مشکلات خود به اداره مراجعه کند، با حضور خود در این مکان‌ها ازجمله روستاها و مناطق محروم نسبت به رفع مشکلات اقدام و زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم کنند.

وی یادآور شد: مدیری که منتظر اتمام ساعت کاری است و حتی راضی نیست یک ساعت بعد از وقت اداری، وقتش را صرف خدمت به مردم کند به درد این نظام نمی‌خورد و باید به‌جای آن‌ها مدیران دلسوز، خلاق و مدبر استفاده شود.

 

این نماینده مجلس خاطرنشان ساخت: متأسفانه برخی مدیران ادارات حتی محل سکونتشان را نیز در مرکز استان و سایر شهرها انتخاب کرده‌اند و بعد از وقت اداری کسی پاسخگوی مردم نیست و با ماشین اداری رفت‌وآمد می‌کنند که باید مسئولان ذی‌ربط با این‌گونه مدیران برخورد کنند.

وی تأکید کرد: متأسفانه دعواهای جناحی مشکلات مردم را تحت‌الشعاع قرار داده و این‌گونه موارد مسئولان را از مشکلات مردم غافل کرده است که باید در این خصوص با حفظ وحدت در حل مشکلات به‌حق و خواسته مردم که قسمتی از آن در قالب اعتراض مردمی انجام شد واکنش نشان داده و احساس مسئولیت کنیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس به برخی تبعیض‌ها در پرداخت حقوق و دستمزدها اشاره کرد و افزود: در یک دولت، شرکت‌های دولتی حقوقی دریافت می‌کنند که قابل‌مقایسه با حقوق یک معلم و فرهنگی نیست و این نوعی تبعیض و بی‌عدالتی است که باید برنامه‌ریزان در این خصوص فکر اساسی کنند.

وی از عدم توجه شرکت آب منطقه‌ای استان به مشکلات این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: متأسفانه باوجوداینکه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای سد ایثار اهر از بیت‌المال هزینه شده ولی به دلایلی نامشخص به حال خود رهاشده و کسی پاسخگو نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.