کد خبر : 112769
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 ژانویه 2018 - 13:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای این عزت و عظمت را مدیون انقلاب اسلامی هستیم / نخبگان در جامعه بسیار تاثیر گذار هستند بسته هستند

این عزت و عظمت را مدیون انقلاب اسلامی هستیم / نخبگان در جامعه بسیار تاثیر گذار هستند

این عزت و عظمت را مدیون انقلاب اسلامی هستیم / نخبگان در جامعه بسیار تاثیر گذار هستند

آیت الله حاجی زاده اظهار داشت: برای پیشرفت کشور باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم و این عزت و عظمت را مدیون روحیه انقلابی هستیم و سر تسلیم در برابر استکبار جهانی خم نکرده‌ایم.

به گزارش اهروصال؛ آیت‌الله حاجی‌زاده؛ امام‌جمعه اهر؛ در یازدهمین جشنواره تجلیل از نخبگان دانش‌آموز؛ گفت: این‌گونه جشنواره‌ها باید برگزار شود و به آن‌ها اهمیت ویژه‌ای داد. باید به نخبگان و افراد فرهیخته شهر و منطقه افتخار کرد و من نیز به‌نوبه خود همیشه دعاگوی این عزیزان هستم.

وی در خصوص رشد علمی کشور مطرح کرد: از برکات نظام اسلامی رشد علمی کشور پس از انقلاب اسلامی است و قبل از انقلاب هیچ‌گونه توجهی به تولید علم و رشد نمی‌شد.

وی اظهار داشت: حکومت‌های طاغوتی از جهل مردم استفاده می‌کردند و دوست نداشتند مردم آگاه شوند زیرا فرد آگاه مطالباتی دارد. نظام اسلامی و نظام ولایی اهمیت ویژه‌ای به علم و دانش آموختن می‌دهد و مقام معظم رهبری (مدظله) و قبل از ایشان حضرت امام (ره) اوقات بسیار زیادی رابین مردم می‌گذراندند.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت کشور باید روحیه انقلابی را حفظ کنیم و این عزت و عظمت را مدیون روحیه انقلابی هستیم و سر تسلیم در برابر استکبار جهانی خم نکرده‌ایم.

فردی که دارای ایمان و تقوا باشد و از خدا بترسد خداوند نیز در جهت ارتقای علمی آن شخص کمک می‌کند.

امام‌جمعه اهر عنوان کرد: انسان باید شکر گذار نعمت‌های خدادادی باشد. برخی افراد ضریب هوشی بالایی دارند و با افرادی که مطلبی را سخت‌تر یاد می‌گیرند تفاوت دارند و این نعمت خداوند است که باید شکرگزار آن باشند.

وی در خصوص بازی‌های سیاسی دشمن، گفت: نخبگان در جامعه بسیار در جامعه تأثیرگذار هستند ولی عزیزان ما از دام‌های سیاسی دورباشید و به دشمن اجازه سو استفاده از علم خود را ندهید.

آیت‌الله حاجی‌زاده در خصوص احترام به والدین اذعان داشت: فرزندان چه نخبه باشند، چه رهبر جامعه باشند یا در هر مقامی باید به والدین خود احترام بگذارند و در این زمینه کم و کاستی نداشته باشند زیرا این والدین از خوردوخوراک خود می‌زنند تا شما بتوانید درس بخوانید و در این جامعه برای خود کسی بشوید و این پدر و مادر است که شمارا به این سطح رسانده است. احترام به آن‌ها ازلحاظ شرعی واجب است.

امام‌جمعه اهر در نخبه پروری در مدارس مطرح کرد: معلمان در مدارس وقتی دیدند دانش‌آموزی در کلاس نخبه است باید وقت بیشتری برای او بگذارند و با سایر دانش آموزان فرق داشته باشند.

وی در خصوص ملت ایران خاطرنشان کرد: مردم ایران ولایی و ضد استکبار هستند و نخبگان ما را باید پرورش داد نه اینکه طوری رفتار کرد که سرخورده شوند. این علم و دانش است که باعث رونق و آبادی کشور می‌شود و باید از جهل دوری کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.